• شنبه 1 اردیبهشت 1403

ميز خدمت شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري نماز جمعه در مصلي شهرکرد

کد خبر: 50494 تاریخ انتشار: 1401/12/06 11:27:14
نمایش: 1112
اخبار
همزمان با فرارسيدن اعياد شعبانيه، روز پاسدار و جانباز و در راستاي خدمت رساني، تکريم ارباب رجوع و پاسخگويي به مشکلات مردم، پيش از شروع خطبه هاي نماز جمعه،5 اسفندماه 1401 ميز خدمت شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري نماز جمعه در مصلي شهرکرد برپا شد.
تبدیل HTML به PDF همزمان با فرارسيدن اعياد شعبانيه، روز پاسدار و جانباز و در راستاي خدمت رساني، تکريم ارباب رجوع و پاسخگويي به مشکلات مردم، پيش از شروع خطبه هاي نماز جمعه،5 اسفندماه 1401 ميز خدمت شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري در مصلي نماز جمعه شهرکرد برپا شد.
اين برنامه با حضور معاون خدمات مشترکين و درآمد آبفاي استان چهارمحال و بختياري، مدير شهر شهرکرد، مدير خدمات مشترکين و درآمد شهر شهرکرد و مدير، مدير روابط عمومي و آموزش همگاني و جمعي از مسئولان اين شرکت برپا شد و مسئولان شرکت به صورت مستقيم و چهره به چهره با مردم ديدار و به پرسش ها و مطالبات آن ها پاسخ دادند. همچنين در مناطق مختلف و شهرستان هاي استان نيز ميز خدمت شرکت آب و فاضلاب در محل برگزاري نماز جمعه برپا شد. در جريان برپايي اين ميز خدمت، علاوه بر پاسخگويي به سوالات و رسيدگي به مشکلات مشترکين، چگونگي روش هاي دريافت غير حضوري خدمات نظير تماس با سامانه 1522 و هم چنين روش صحيح نصب پمپ و مخزن به مشترکين آموزش داده شد. هدف از برپايي ميز خدمت و ديدار چهره به چهره با مردم ، تسهيل در امر خدمت رساني جهت تسريع امور و کوتاه شدن زمان مراجعات حضوري مشترکين است.
برگزاري ميز خدمت در راستاي حقوق شهروندي، ارتباط نزديک با مردم و پاسخگويي مديران حوزه مشترکين و فني آبفا مي‌باشد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت