• جمعه 31 فروردین 1403

پشتوانه کار در همه عرصه ها کار فرهنگي است

کد خبر: 30455 تاریخ انتشار: 1401/04/20 10:14:31
نمایش: 727
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري مسئول امور فرهنگي و ديني شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور پشتوانه کار در همه عرصه ها را کار فرهنگي عنوان نمود.
تبدیل HTML به PDF
   علي ابراهيمي پور در بازديد از شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري گفت: پشتوانه کار سياسي کار نظامي است و پشتوانه کار نظامي کار فرهنگي مي باشد.

   حجت الاسلام ابراهيمي پور در جلسه کميته بانوان اين شرکت پس از شنيدن نقطه نظرات همکاران خانم شاغل در شرکت آبفا با تاکيد بر توجه ويژه شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور به خانواده ها و لزوم بهره گيري از مشاور جهت همکاران به برشمردن محاسن بسيار زياد فرزند آوري از جهات مختلف پرداخت.
   وي در ادامه با حضور در جلسات شوراي فرهنگي ، رابطين فرهنگي شهرستانها و ائمه جماعات شرکت آبفا به تبين اهداف و برنامه هاي فرهنگي سال جاري پرداخت و در پايان در جلسه اي با رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت آبفا انتظارات و برنامه ها ي آتي را بررسي نمودند.
   نامبرده در پايان با حضور دربين همکاران نمازگزار در نماز جماعت ظهر و عصر ستاد شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري از دفتر امور فرهنگي و ديني و نمازخانه اين شرکت بازديد نمودند.
روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب روستايي استان چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت