• جمعه 31 فروردین 1403

پاسخ گويي آب و فاضلاب در سودجان

کد خبر: 30451 تاریخ انتشار: 1401/04/05 08:37:58
نمایش: 743
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال وبختياري مسئولين استاني و شهرستاني اين شرکت ميز خدمت را در مصلي نماز جمعه شهر سودجان راه اندازي نمودند.
تبدیل HTML به PDF

   مدير روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب استان در اين برنامه گفت: خدمت بي منت به مردم شريف استان چهار محال و بختياري از افتخارات ماست که در شهرها و روستاهاي استان در حال انجام است.

     فرشاد متقي با اشاره به هفته صرفه جويي در مصرف آب افزود: کاهش 14 درصدر بارشها و گرمي بيش از پيش هواي تابستان در امسال لزوم توجه و بکار گيري راههاي صرفه جويي در مصرف آب را دو چندان مي نمايد.
  وي که در بين الصلاتين نماز جمعه سودجان به ايراد سخن پرداخت ضمن تشريح خدمات اين شرکت در حوضه آب و فاضلاب از پروژه هاي آبرساني در حال پيگيري اين شهر گزارشي ارائه نمود.
 نامبرده افزود: توجه خانواده ها به الگوي مصرف آب که 16 متر مکعب براي هر خانوار در نظر گرفته شده است و رعايت سرانه مصرف 150 ليتري براي هر نفر در شبانه روز علاوه بر صرفه جويي در مصرف آب مي تواند کمک شاياني به اقتصاد خانواده ها بنمايد.
     قابل ذکر است ميز خدمت در حضور حجت اسلام هاشمي امام جمعه محترم شهر سودجان و با حضور مسئولين شرکت آب و فاضلاب استان و مدير اداره آب و فاضلاب شهرسودجان برگزار گرديد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت