• شنبه 1 اردیبهشت 1403

کلنگ تامين آب پايدار چليچه به زمين خورد

کد خبر: 30445 تاریخ انتشار: 1401/03/16
نمایش: 703
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري رئيس هيئت مديره و مدير عامل اين شرکت از تامين آب آشاميدني سالم بهداشتي و پايدار شهر چليچه خبر داد.
تبدیل HTML به PDF
   احمدرضا محمدي گفت: مراسم کلنگ زني احداث مخزن ذخيره آب آشاميدني شهر چليچه از توابع شهرستان فارسان با حضور و همراهي معاون هماهنگي امور عمراني استانداري ، فرماندار شهرستان و امام جمعه جونقان انجام شد.

    دکتر محمدي با اعلام اين خبر در اين آيين کلنگ زني گفت: با توجه به افزايش جمعيت و لزوم ذخيره سازي آب آشاميدني مردم، عمليات اجرايي ساخت اين مخزن جهت افزايش ظرفيت ذخيره سازي آب شروع شده است.
    نامبرده ظرفيت مخزن ذخيره جديد آب آشاميدني شهر چليچه را 1500 متر مکعب اعلام کرد و اظهار اميدواري نمود انشالله شرکت آب و فاضلاب تلاش مي کند هر چه سريعتر اين مهم را با همراهي مردم و همکاري مسئولين به انجام برساند.
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري هم در اين مراسم اعتبار لازم براي تکميل اين پروژه را چهار ميليارد تومان عنوان نمود.
   امام جمعه جونقان حجت الاسلام حسيني نيز با حضور در اين مراسم ضمن اشاره به اهميت و ارزش آب بخصوص آب شرب اظهار اميدواري نمود که مردم براي قدرداني از زحمات مسئولين قدر آب را بدانند و با مديريت مصرف و صرفه جويي در مصرف آب قدردان زحمات اين عزيزان باشند تا مديران دلگرم تر به خدمت رساني بپردازند.
   فرماندار فارسان هم در اين مراسم ضمن تشکر از مدير عامل محترم آبفاي استان و کليه عوامل دخيل در انجام اين پروژه اعم از مسئولين و کارشناسان شرکت آب و فاضلاب افزود: با توجه به وضع موجود انتظار مي رود اين طرح تامين آب قبل از برنامه زمانبندي به اتمام برسد.
  قابل ذکر است در اين مراسم علاوه بر مسئولين استاني و شهرستاني ، مسئول دفتر نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي ،اعضاي شوراي اسلامي ، شهردار، بخشدار ، تعدادي از مردم و مسئولين محلي نيز حضور داشتند.
  ياد آوري مي گردد شهر چليچه داراي 1800 مشترک است که با ساخت اين مخزن ، ذخيره سازي آب سالم ، بهداشتي و پايدار در افق طرح براي بيش از 6000 نفر انجام مي گردد.
 
روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب روستايي استان چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت