• جمعه 7 اردیبهشت 1403

تامين آب پايدار دستنا

کد خبر: 20444 تاریخ انتشار: 1401/03/09 11:31:34
نمایش: 650
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري رئيس هيئت مديره و مدير عامل اين شرکت از افزايش ظرفيت ذخيره آب آشاميدني شهر دستنا در جهت تامين آب پايدار خبر داد.
تبدیل HTML به PDF
   احمدرضا محمدي از انجام مراسم کلنگ زني احداث مخزن ذخيره آب آشاميدني شهر دستنا از توابع بخش مرکزي شهرستان کيار با حضور و همراهي فرماندار و امام جمعه محترم اين شهرستان خبر داد.

    دکتر محمدي با اعلام اين خبر در اين آيين کلنگ زني گفت: با توجه به افزايش جمعيت و لزوم ذخيره سازي آب آشاميدني مردم، عمليات اجرايي ساخت اين مخزن جهت افزايش ظرفيت ذخيره سازي آب شروع شده است.
    نامبرده ظرفيت مخزن ذخيره جديد آب آشاميدني شهر دستنا را 1500 متر مکعب اعلام کرد و اظهار اميدواري نمود انشالله شرکت آب و فاضلاب بتواند هر چه سريعتر اين مهم را با همراهي مردم به انجام برساند.
   امام جمعه مرکز شهرستان کيار حجت الاسلام زماني نيز با حضور در اين مراسم ضمن اشاره به اهميت و ارزش آب بخصوص آب شرب اظهار اميدواري نمود که مردم براي قدرداني از زحمات مسئولين قدر آب را بدانند و با مديريت مصرف و صرفه جويي در مصرف آب قدردان زحمات اين عزيزان باشند.
   فرماندار کيار هم در اين مراسم ضمن تشکر از مدير عامل محترم آبفاي استان و کليه عوامل دخيل در انجام اين پروژه اعم از مسئولين و کارشناسان شرکت آب و فاضلاب افزود: بنا بر برآورد کارشناسان شرکت آبفا جهت ساخت اين مخزن ذخيره آب ده ميليارد تومان اعتبار لازم است که اميدواريم با همکاري همه مسئولين اين مهم به زودي به سرانجام برسد.
  قابل ذکر است در اين مراسم که در حضور تعدادي از مردم شريف دستنا و اعضاي شوراي فرهنگ عمومي و در محل احداث مخزن انجام شد علاوه بر مسئولين استاني و شهرستاني ، اعضاي شوراي اسلامي ، شهردار، بخشدار مرکزي کيار و تعدادي از مسئولين محلي نيز حضور داشتند.
  ياد آوري مي گردد شهر دستنا فعلا داراي 2100 مشترک است که با ساخت اين مخزن ، ذخيره سازي آب سالم ، بهداشتي و پايدار براي بيش از 8000 نفر انجام مي گردد.
 
روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب روستايي استان چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت