• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

افزايش 30 درصدي مصرف آب در شهرکرد

کد خبر: 10437 تاریخ انتشار: 1400/12/28 09:42:57
نمایش: 733
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري معاون بهره برداري و توسعه آب اين شرکت از افزايش 30 درصدي مصرف آب آشاميدني در شهرکرد خبر داد.
تبدیل HTML به PDF
   آقاي مراد محمودي با اعلام اين خبر افزود: در روزهاي اخير که روزهاي پاياني سال است مصرف آب شهروندان در مرکز استان ( شهرکرد ) 30 درصد افزايش يافته که در صورت تداوم اين وضعيت احتمال افت فشار و قطعي آب دور از انتظار نخواهد بود.

   مهندس محمودي نياز آبي شهرکرد را کمتر از 700 ليتر در ثانيه اعلام کرد و افزود: در اين روزهاي پاياني سال مصرف آب بيش از 900 ليتر بر ثانيه شده است که تاکيد مي شود شهروندان محترم با مديريت مصرف و صرفه جويي در مصرف آب امکان استفاده همگان را از آب موجود فراهم نمايند.
   معاون بهره برداري و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري گفت: تاکنون اين مصرف از ذخاير آبي موجود در مخازن ذخيره تامين شده است و هشدار داد مصرف آب را مديريت نکنيم افت فشار و قطعي آب در پي خواهد بود.
   وي گفت: مصرف فعلي آب در شهرکرد طي ساليان گذشته بي سابقه بوده که لازم است مردم شريف نهايت دقت در مصرف و عدم مصرف آب آشاميدني در مصارف غير شرب را مد نظر قرار دهند.
  نامبرده در پايان ياد آوري کرد مردم شريف با رعايت مديريت مصرف آب و احساس مسئوليت بيش از پيش در استفاده عادلانه آب شرايطي را فراهم نمايند تا همگان بتوانند از آب موجود بهره مند گردند و بدون دغدغه به استقبال سال جديد بروند.
                 روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت