• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

​تجليل از ايثارگران آب و فاضلاب

کد خبر: 10436 تاریخ انتشار: 1400/12/25 11:55:38
نمایش: 751
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري از کارکنان ايثارگر اين شرکت تجليل بعمل آمد.
تبدیل HTML به PDF
   بنابراين گزارش با حضور رئيس هيات مديره و مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري ، معاونين و اعضا شوراي فرهنگي و به همت امور ايثارگران شرکت آب و فاضلاب اين مراسم برگزار شد.

   مشاور استاندار در امور ايثارگران در اين مراسم با تاکيد بر لزوم اشاعه فرهنگ ايثار و شهادت گفت ؛با توجه به اينکه اکثر قريب به اتفاق ايثارگران اعتقاد به اين دارند که اقدامات آنها براي رضاي خداوند بوده و پيگيري  امورات خود را نمي نمايند تنها ده درصد قانون جامع ايثارگران اجرا مي شود.
آقاي گودرزي ضمن تشکر از مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري از جامعه ايثارگران اين شرکت خواست همچون گذشته با توان مضاعف کار و فعاليت داشته باشند تا سرمشق ديگران باشند.
   در اين مراسم معنوي که در نمازخانه شرکت آبفاي چهارمحال و بختياري برگزار گرديد دکتر احمدرضا محمدي مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان ضمن تشکر از حضور همکاران ايثارگر و مهمان ويژه اين برنامه  گفت: ما بايد با حفظ و ارتقائ روحيه ايثار و فداکاري شهدا در خودمان سعي کنيم اهداف متعالي ايثارگران را دنبال کنيم تا انشالله بتوانيم در طريق سقايي بهتر عمل کنيم.
   در ابتداي اين برنامه نيز پس از تلاوت آياتي از قرآن کريم مسئول امور ايثارگران شرکت آب و فاضلاب استان ضمن گراميداشت هفته بزرگداشت شهدا به حاضران در جلسه خيرمقدم گفتند.
   ياد آوري مي گردد با حضور همکاران جانباز و ايثارگر هشت سال دفاع مقدس، خانواده محترم شهداء همکار و همکاران فرزند جانباز اين مراسم برگزار گرديد. 
قابل ذکر است در اين مراسم آقاي سيد جواد حسيني هم که از همکاران بازنشسته و يکي از  يادگاران دفاع مقدس همچنين از ايثار گران شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري هستند به ذکر خاطراتي از دوران اسارت خود پرداختند.
روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت