• پنج شنبه 9 فروردین 1403

بانوان لردگاني با مديريت مصرف آب در خانه تکاني آشنا شدند

کد خبر: 10435 تاریخ انتشار: 1400/12/23 09:23:04
نمایش: 708
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري در دومين همايش ملي خانه تکاني و مديريت مصرف آب خانمهاي لردگاني با راههاي مديريت مصرف آب در خانه تکاني ها آشنا شدند.
تبدیل HTML به PDF
    در ابتداي اين جلسه مدير آموزش و پرورش شهرستان لردگان ضمن خير مقدم به حاضرين از توجه ويژه به نحوه مصرف آب در خانه ها پرداخت و افزود: با توجه به اهميت توجه به آب آموزش و پرورش آمادگي کامل خود را براي مشارکت در اين گونه طرح ها اعلام مي نمايد.

 سپس مدير امور آب و فاضلاب شهرستان لردگان با ارائه گزارشي از وضعيت آب آشاميدني آن شهرستان بر لزوم صرفه جويي در مصرف تاکيد کرد و به طرح مباحثي در زمينه مديريت مصرف آب در زمان خانه تکاني پرداخت.

   در ادامه امام جمعه موقت لردگان بهترين راهکار مديريت مصرف آب در خانه را حذف شستشوهاي غير ضروري و از روي عادت عنوان کرد و افزود: بدون شک خانمها که سهم به سزايي نيز در تربيت نسل آينده کشور و فرهنگ سازي در جامعه را دارند مي توانند با تغيير عادات و نهادينه سازي الگو هاي صحيح مصرف آب در خانواده بيشترين تاثير را در مديريت مصرف آب و انرژي داشته باشند.
   مدير روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختياري نيز در اين مراسم به افزايش ميانگين مصرف آب در روزهاي پاياني سال اشاره کرد و گفت: هر ساله به واسطه اجراي سنت حسنه خانه تکاني که امري پسنديده هم هست در اسفند ماه تا زمان تحويل سال با افزايش چشم گير مصرف آب بخصوص آب شرب خانگي مواجه هستيم که اميد واريم انشالله با راهکارهاي ارائه شده شاهد کاهش اين گونه مصارف باشيم.
   وي افزود: اين برنامه ها به منظور فرهنگ سازي صحيح در خصوص نحوه مديريت مصرف آب به ويژه براي خانمها که در ايام خانه تکاني بيشترين زحمات را متحمل مي شوند و از طرفي به عنوان تاثيرگذار ترين افراد در اشاعه الگوي صحيح در خانواده و جامعه هستند اجرا مي شوند.
قابل ذکر است در خلا ل اين برنامه علاوه بر نقالي توسط نوجوان لردگاني گروه سرود آن شهرستان سرود زيباي محلي نيز اجرا نمودند.
               روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت