• جمعه 31 فروردین 1403

در خانه تکاني ها هواي آب را داشته باشيم

کد خبر: 10433 تاریخ انتشار: 1400/12/08 10:17:05
نمایش: 748
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري رئيس هيات مديره و مدير عامل اين شرکت از مردم درخواست نمود در خانه تکاني هاي پايان سال هواي آب را داشته باشيم.
تبدیل HTML به PDF
   آقاي احمدرضا محمدي با اعلام اين خبر افزود: از آنجايي که براي تهيه و توزيع آب آشاميدني سالم و بهداشتي خدمتگزاران مردم در شرکت آب و فاضلاب زحمات طاقت فرساي زيادي را متحمل مي شوند از مردم شريف و قدر شناس استان تقاضامنديم با مديريت مصرف و صرفه جويي در مصرف آب خصوصا در خانه تکاني هاي شب عيد هواي آب را داشته باشند.


   دکتر محمدي با اشاره به ايام پاياني سال و نزديکي عيد نوروز باستاني و سنت حسنه خانه تکاني گفت: بايد توجه نماييم در خانه تکاني ها ابتدا به ضرورت شستشو بپردازيم و قبل از آنکه اقدام به شستشو کنيم از خود بپرسيم آيا شستشو ضرورت دارد يا فقط از روي عادت چون که پايان سال است بايد اقدام به شستن کنيم.
   وي سپس به داشتن برنامه براي شستشو پرداخت و افزود: براي شستشوهاي ضروري بايد برنامه داشته باشيم و اقلام همجنس را در کنار هم با ميزان آب کمتري تميز کنيم و مقداري از کارها را به کاربلدها بسپاريم به عنوان مثال شستن فرشها، پرده ها، پتوها و...  را به فرش شويي ها و...  بسپاريم تا در شستشوهاي اين اقلام از آب تصفيه شده استفاده نشود.
   نامبرده گفت: هم استاني هاي محترم در صورتي که ناچار به شستشوي اقلامي هم چون لباسها و... هستند تلاش کنند با زمان بندي و توزيع کارها در روزهاي باقي مانده سال از افت فشار يا قطعي آب جلوگيري کنند.
   مدير عامل شرکت آبفاي استان چهارمحال و بختياري در پايان تاکيد کرد در پويش ملي خانه تکاني ، خانواده هاي محترم مديريت مصرف آب و صرفه جويي در مصرف اين نعمت خداوند را حتما مد نظر قرار دهند تا با همکاري هم بتوانيم بدون دغدغه به استقبال سال جديد برويم.

روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت