• پنج شنبه 30 فروردین 1403

پيشرفت 60 درصدي تصفيه خانه فاضلاب فرادنبه

کد خبر: 10428 تاریخ انتشار: 1400/10/30 10:40:37
نمایش: 748
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري معاون بهره برداري و توسعه فاضلاب اين شرکت از پيشرفت 60 درصدي تصفيه خانه فاضلاب در حال ساخت شهر فرادنبه از توابع شهرستان بروجن خبر داد.
تبدیل HTML به PDF
   آقاي مجيد مومني گفت: پروژه ايجاد تاسيسات فاضلاب شهر فرادنبه از سال 1390 شروع شده و پيش بيني مي شود انشالله در صورت تخصيص اعتبار شصت ميليارد توماني مورد نياز اين طرح در سال آينده به بهره برداري برسد.

   مهندس مومني فرايند تصفيه خانه فاضلاب شهر فرادنبه را نهر اکسيداسيون با حذف ازت و فسفر اعلام کرد و افزود: اين تصفيه خانه پس از راه اندازي قابليت اين را دارد که جمعيت 13000 هزار نفري را تحت پوشش قرار دهد.
   نامبرده طول شبکه و خط انتقال جمع آوري فاضلاب اين طرح را 53 کيلومتر عنوان کرد و گفت: هم زمان با ساخت تصفيه خانه فاضلاب تا کنون 31 کيلومتر از شبکه فاضلاب و کلکتور آن هم اجرا شده است.
   وي افزود اين تصفيه خانه پس از تکميل قابليت تصفيه 2600 متر مکعب فاضلاب را در شبانه روز دارد.
    معاون بهره برداري و توسعه فاضلاب شرکت آبفاي استان در خصوص وضعيت اعتباري اين پروژه گفت: تا کنون بيش از بيست ميليارد تومان در اين پروژه هزينه شده و بيش از بيست ميليارد تومان هم اعتبار مصوب سال 1400 بوده که تاکنون چهار ميليارد تومان تخصيص داده شده است.
مهندس مومني در پايان گفت: هم اکنون کارگاه اين طرح فعال است و پيمانکار پروژه نيز به همراه مشاور طرح تحت نظارت کارشناسان شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري در حال فعاليت مي باشند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت