• شنبه 1 اردیبهشت 1403

اتصال تصفيه خانه رفع کدورت به خط انتقال شهرکرد

کد خبر: 10426 تاریخ انتشار: 1400/10/13 12:01:05
نمایش: 820
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري معاون بهره برداري و توسعه آب اين شرکت از اتصال تصفيه خانه کاهش کدورت آب به خط انتقال شهرکرد خبر داد.
تبدیل HTML به PDF
   آقاي مراد محمودي با اعلام اين خبر گفت: از آنجايي که در فصول بارندگي کدورت آب چشمه هاي کارستي تامين کننده آب آشاميدني به ميزاني بالاتر از حد استاندارد افزايش مي يابد لزوم ايجاد تصفيه خانه کاهش کدورت آب را دو چندان نمود که شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختياري در جهت ارائه خدمات مطلوبتر به مشترکين اين مهم را عملياتي نمود.
   مهندس محمودي افزود: پس از برگزاري جلسات هماهنگي و برآورد نياز آبي مشترکين ، مقدار آب مورد نياز مصرف کنندگان تامين و در مخازن شهرکرد ذخيره گرديد سپس عمليات اجرايي با حضور عوامل اجرايي و نظارتي شروع گرديد که با توکل بر خداوند متعال به همراه تيم مجربي از جوشکاران هفشجاني توانستيم در کمترين زمان ممکن اين کار را انجام دهيم.
   نامبرده در خصوص تشريح اين عمليات گفت: اين خط انتقال آب فولادي که با سايز 700 است در دو نقطه به طور دقيق برش داده شد و با اتصالاتي که از قبل آماده شده بود ورودي و خروجي تصفيه خانه کاهش کدورت آب به خط انتقال وصل گرديد.

   وي افزو: با تکميل اين تصفيه خانه آب در فصول بارندگي ديگر مجبور نخواهيم بود آب اين خط انتقال را از مدار بهره برداري خارج نماييم.
   معاون بهره برداري و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري در پايان ياد آوري نمود تصفيه خانه کاهش کدورت آب شهرکرد توانايي تصفيه 300 ليتر بر ثانيه آب را دارد.
 قابل ذکر است حدود نيمي از آب آشاميدني مرکز استان چهارمحال و بختياري از اين خط انتقال تامين مي گردد که در فصول بارندگي تامين آب مشترکين را با مشکل مواجه مي نمود.
روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت