• پنج شنبه 9 فروردین 1403

دانش آموزان گهرو با راههاي صرفه جويي آشنا شدند

کد خبر: 10425 تاریخ انتشار: 1400/10/02 11:38:59
نمایش: 747
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري مدير اداره آبفاي شهر گهرو گفت: دانش آموزان شهرگهرو با راههاي صرفه جويي آشنا شدند
تبدیل HTML به PDF
 
 علي کهياني از برگزاري جشنواره فراگيري نخستين واژه ( آب ) در دبستان ام البنين اين شهر  خبر داد و افزود: در قالب اين جشنواره دانش آموزان با راههاي صرفه جويي در مصرف آب و انرژي آشنا شدند.

مهندس کهياني ياد آوري کرد جشنواره فراگيري نخستين واژه در راستاي ارتقاء فرهنگ مصرف صحيح آب در شهر گهرو با همکاري مدير و معلمان محترم مدرسه ام البنين  برگزار شد.
وي گفت جشنواره فراگيري نخستين واژه ( آب )  در قالب برنامه آموزشي ، فرهنگي و در راستاي ارتقاء فرهنگ مصرف صحيح آب با همکاري آموزش و پرورش و با حضور امام جمعه محترم شهرگهرو حجةالاسلام عليخاني ، رئيس آموزش و پرورش شهرستان کيار دکتر عليمرداني ؛  بخشدار بخش مرکزي کيار مهندس بيگي  و جمعي از همکاران آبفا ، اولياي و معلمان و دانش آموزان پايه اول ابتدايي با لحاظ پروتکلهاي بهداشتي برگزار شد.  
 نامبرده افزود: در اين برنامه سعي شد با ارائه توضيحاتي در خصوص اهميت صرفه جويي ، روشهاي مصرف صحيح آب و با مطرح کردن سوالاتي در قالب مسابقه در اين زمينه در بين دانش آموزان نسبت به آشنايي آنها با مصرف درست و بهينه آب اقدام شود.
مدير اداره آبفاي شهر گهرو به ديگر عناوين اين جشنواره آموزشي و فرهنگي زير اشاره کرد و افزود:
- برگزاري نمايشگاه نقاشي
-ارائه و پخش سرودهاي  شاد و موزيکال در خصوص مصرف صحيح آب
- اهداء جوايز به دانش آموزاني که به سوالات مطرح شده پاسخ صحيح دادند
-  اجراي شعر تک خواني و جمع خواني توسط دانش آموزان
- اجراي مسابقه با موضوع آب بين دانش آموزان
- اهداء اقلام فرهنگي مانند مداد رنگي و دفتر و کتاب به همراه DVD  با موضوع اهميت آب به دانش آموزان از طرف روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري
قابل ذکر است سيزدهمين جشنواره فراگيري نخستين واژه ( آب ) به صورت ملي در سراسر کشور در حال برگزاري است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت