• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

رونمايي از دو محصول پژوهشي

کد خبر: 10423 تاریخ انتشار: 1400/09/17 12:48:27
نمایش: 832
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهار محال و بختياري معاون منابع انساني و تحقيقات اين شرکت گفت: هم زمان با هفته پژوهش از دو محصول پژوهشي رونمايي شد.
تبدیل HTML به PDF
   مهران قاسمي با اعلام اين خبر افزود: در نمايشگاه مجازي که به مناسبت هفته پژوهش در دانشگاه شهرکرد افتتاح گرديد از دو محصول پژوهشي با عنوان هاي طراحي و ساخت سيستم تصفيه فاضلاب به روش الکترومغناطيسي بدون سازه و با فضاي کم و ديگري با عنوان بهينه ترين و اقتصادي ترين راهکار جهت کاهش لجن در تصفيه خانه هاي فاضلاب رونمايي گرديد.

   مهندس قاسمي گفت: اين طرحهاي پژوهشي در سطح کشور تاييد شده و مقرر گرديده که در استان چهار محال و بختياري به عنوان پايلوت انجام شوند تا در آينده از طرف شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور در استانهاي داراي قابليت اجرا معرفي شود.
   وي يادآوري نمود: نمونه آزمايشگاهي سيستم تصفيه فاضلاب به روش الکترومغناطيسي طراحي ، ساخته شده و مورد تاييد قرار گرفته که نمونه مورد درخواست با اين مشخصات انشالله در آينده در يکي از مراکز جمعيتي ساخته و مورد بهره برداري قرار خواهد گرفت.
   نامبرده افزود: محصول دوم نيزکه راهکار کاهش لجن در تصفيه خانه هاي فاضلاب است هم اکنون در تصفيه خانه فاضلاب شهرکرد در حال اجرا است و تا پايان سال هم در تصفيه خانه فاضلاب بروجن اجرايي مي گردد.
   معاون منابع انساني و تحقيقات شرکت آبفاي چهار محال و بختياري در پايان گفت: اين پروژه ها در قالب طرحهاي پژوهشي با مشارکت شرکت آب و فاضلاب استان چهار محال و بختياري ، دانشگاه صنعتي مالک اشتر و دانشگاه اصفهان به انجام رسيده است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت