• جمعه 10 فروردین 1403

پايان آبرساني سيار به شهر کيان

کد خبر: 10417 تاریخ انتشار: 1400/08/24 08:57:13
نمایش: 737
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري مدير اداره آب و فاضلاب شهر کيان از پايان دادن به آبرساني سيار در اين شهر خبر داد.
تبدیل HTML به PDF
 
   علي يدالهي گفت: با وارد مدار نمودن هشتمين چاه حفر شده در شهر کيان تغذيه مخازن ذخيره آب آشاميدني بوسيله تانکر سيار به پايان رسيد.
   آقاي يدالهي با اعلام اين خبر افزود: پس از حفر و تجهيز چاهي به عمق 80 متر در شهر کيان با آبدهي 16 ليتر بر ثانيه کمبود آب شرب اهالي بر طرف گرديد.

   وي ضمن تقدير از همکاري مسئولين و تشکر از صبوري مردم شهر کيان گفت: همچنان نيازمند همراهي مردم شريف هستيم تا با مديريت مصرف و صرفه جويي در مصرف آب فرزندان خود در آب و فاضلاب را ياري نمايند که بتوانيم اين پاييز کم بارش را نيز پشت سر بگذاريم.
   نامبرده اعتبار هزينه شده براي اين پروژه را 5 ميليارد ريال اعلام نمود و ضمن تشريح سختي هاي تامين ، حفر و تجهيز آب آشاميدني افزود: حفاري 60 متر از اين چاه هشتاد متري که 90 روز به طول انجاميد در سنگ انجام شده است.
   مدير اداره آب و فاضلاب شهر کيان در پايان گفت: پس از اتمام حفاري و انجام پمپاژ آزمايشي ، آزمايشهاي لازم ميکروبي و شيميايي بر روي آب استحصالي انجام شد و پس از تاييديه هاي کيفي آب چاه مذکور طي مراسمي با حضور امام جمعه محترم حجه الاسلام خدابنده ، شهردار کيان ، اعضاي شوراي اسلامي شهر کيان ، معاون بهره برداري و توسعه آب شرکت آبفاي استان و جمعي از اهالي مورد بهره برداري قرار گرفت.
    قابل ذکر است شرکت آب و فاضلاب به حدود 6000 مشترک که شامل 13860 نفر جمعيت ساکن در شهر کيان هستند خدمات آب و فاضلاب ارائه مي نمايد.
   يادآوري مي گردد براي جلوگيري از کمبود آب شرب در آينده نيز اين شرکت در حال پيگيري اخذ مجوزهاي لازم براي حفر چاه سوم در سال جاري در شهر کيان مي باشد.
 روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري از همراهي ها و همکاري هاي همه جانبه مردم شريف و مسئولين دلسوز شهر کيان در مديريت مصرف آب تشکر مي کند و ياد آوري مي نمايد آب را " بهينه مصرف کنيم هميشه مصرف کنيم".
روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت