• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

خدمت رساني شرکت آب و فاضلاب در 675 شهر و روستا

کد خبر: 10408 تاریخ انتشار: 1400/07/10
نمایش: 887
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري رئيس هيات مديره و مدير عامل اين شرکت پاسخگوي مطالبات مردم استان شد.
تبدیل HTML به PDF


   دکتر احمدرضا محمدي با حضور در برنامه راديو و تلوزيوني مردم و مسئولان صدا و سيماي مرکز چهار محال و بختياري به سوالات هم استاني هاي محترم پاسخ گفتند.
     دکتر محمدي در ابتداي اين برنامه گفت: خدمت بي منت به مردم شريف هم استاني از توفيقات و افتخارات ماست که در 43 شهر و 632 روستاي استان چهارمحال و بختياري ارائه مي گردد.
     وي افزود مفتخريم که لقب سقايي را بر عهده داريم و توانسته ايم با کمک همه همکاران خدمات خوبي را در راستاي تامين آب سالم به عزيزان ساکن در مناطق شهري و روستايي استان ارائه دهيم.
  نامبرده از سال زراعي گذشته به عنوان کم بارش ترين سال در 50 سال اخير به روايت گزارشها نام برد و گفت: متاسفانه گزارشها از پاييز کم بارش هم خبر مي دهد که اميد واريم لطف و رحمت خداوند شامل حال ما بشود و در پاييز و زمستان امسال بارشهاي خوبي داشته باشيم.
رئيس هيات مديره شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري مهمترين چالش پيش روي اين شرکت را تامين آب پايدار براي شهروندان عنوان کرد و افزود: نياز آب شرب اين استان 90 ميليون متر مکعب است که تامين آن در استان ما گرانتر از بقيه استانهاست بنابراين با توجه به دو پارامتر کم آبي و سختي تامين آب ، مديريت مصرف آب و صرفه جويي در مصرف اين ماده حيات بخش را بايد سر لوحه کار و رفتارهاي خود قرار دهيم.
مدير عامل آبفاي استان در خلال اين برنامه يک ساعته علاوه بر تشريح برنامه هاي شرکت آب و فاضلاب استان به کليه سوالات مردم که از طريق گزارشها و تلفنها مطرح مي شد پاسخ گفتند.
                   روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت