• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

تجليل از ايثارگران آب و فاضلاب

کد خبر: 10407 تاریخ انتشار: 1400/07/09 13:27:06
نمایش: 836
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري از کارکنان ايثارگر اين شرکت تجليل بعمل آمد.
تبدیل HTML به PDF
   بنابراين گزارش با حضور رئيس هيات مديره و مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري ، معاونين و اعضا شوراي فرهنگي اين شرکت و به همت امور ايثارگران شرکت آب و فاضلاب اين مراسم برگزار شد.

   حاج ايوب زماني در اين مراسم با تاکيد بر لزوم تحقيق جوانان در مورد دفاع مقدس به بررسي ابعاد گسترده و نقش پر رنگ سخنان حضرت امام خميني ( ره ) در راهبري جنگ تحميلي ايران و عراق اشاره نمود.
   اين استاد دانشگاه افزود: در ابتداي حمله صدام به ايران امام فرمودند "ديوانه ايي سنگي انداخته که اگر لازم باشد جواب دندان شکني به او مي دهيم" آرامش را به کشور برگرداندند و يا با بيان رهبردي "راه قدس از کربلا مي گذرد" اهميت تمرکز در يک جبهه را به گوشزد کردند.
   در اين مراسم معنوي که در موزه دفاع مقدس شهرکرد برگزار گرديد دکتر احمدرضا محمدي مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان ضمن تشکر از حضور همکاران ايثارگر و مهمان ويژه اين برنامه  گفت: ما بايد با حفظ و ارتقائ روحيه ايثار و فداکاري شهدا در خودمان سعي کنيم اهداف متعالي آنها را دنبال کنيم تا انشالله بتوانيم در طريق سقايي بهتر عمل کنيم.
   در ابتداي اين برنامه نيز پس از تلاوت آياتي از قرآن کريم مسئول امور ايثارگران شرکت آب و فاضلاب استان ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس و تشکر از همکاري مسئولان بنياد حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس به حاضران در جلسه خيرمقدم گفتند.
   ياد آوري مي گردد با حضور همکاران جانباز و ايثارگر هشت سال دفاع مقدس، خانواده محترم شهداء همکار و همکاران فرزندان جانباز اين مراسم برگزار گرديد.
قابل ذکر است در اين مراسم علاوه بر بازديد شرکت کنندگان از موزه دفاع مقدس و سخنراني يکي از  يادگاران دفاع مقدس از ايثار گران شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري تجليل به عمل آمد.
روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت