• جمعه 10 فروردین 1403

انتصابات شرکت آب و فاضلاب

کد خبر: 10404 تاریخ انتشار: 1400/06/24 10:48:22
نمایش: 892
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري طي مراسمي چند تن از مديران جديد آب و فاضلاب احکام خود را دريافت نمودند.
تبدیل HTML به PDF
    مديرعامل و رئيس هيئت مديره  شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري در جلسه شوراي معاونين و مديران اين شرکت ضمن تشکر از تلاش و کوشش تمامي همکاران در جهت خدمت رساني به مردم شريف يادآور شد آب گوهر گرانبهايي است و ما بايد به خود افتخار کنيم که خداوند سقايي اين گوهر گرانبها را به ما داده لذا ما هم بايد تلاش خود را مضاعف کنيم تا رضايت خدا و خلق خدا را فراهم نماييم.

   دکتر احمدرضا محمدي در ادامه گفت: از آنجايي که تغييرات سبب تعالي و پويايي سازمان مي گردد و فکرهاي جديد مي توانند موجب حرکت سريعتر و خدمت رساني بيشتر شود بنابراين سازمانها همواره ناگزير به تغييرات در سيستم مديريتي خود هستند.
   بنا بر اين گزارش دکتر محمدي طي حکمي آقاي بيژن براتي را به سمت معاون جديد مالي و پشتيباني اين شرکت منصوب نمود و از خدمات ارزنده آقاي پرويز کرمي در مدت تصدي اين پست با اهداي لوحي تقدير و تشکر نمودند.
     قابل ذکر است  رئيس هيئت مديره  و مديرعامل  شرکت آب و فاضلاب استان آقاي کورش محمدي را به عنوان مدير جديد اداره آب و فاضلاب ناحيه نافچ  و آقاي رحمان عسگري را به سمت رئيس اداره آب و فاضلاب فرخشهر منصوب نمودند.
      روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري نيز ضمن عرض تبريک خدمت مديران جديد آرزوي موفقيت روز افزون براي تمامي همکاران ساعي و تلاشگر اين عرصه را دارد.
 
روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت