• پنج شنبه 30 فروردین 1403

حفر دو چاه کمکي در شهر کيان

کد خبر: 10403 تاریخ انتشار: 1400/06/15 09:12:10
نمایش: 981
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري مدير اداره آب و فاضلاب شهر کيان از شروع حفاري چاه دوم در اين شهر خبرداد.
تبدیل HTML به PDF
   علي يدالهي گفت: در پي کم شدن بارشها و افت آبدهي چاههاي تامين کننده آب شرب شهر کيان  شرکت آب و فاضلاب اقدام به حفر دو حلقه چاه کمکي نمود.

   آقاي يدالهي با اعلام اين خبر افزود: در جهت رفع کمبود آب آشاميدني در اوايل تابستان امسال چاهي به عمق 70 متر با بيست متر گالري براي افزايش دبي پس از حفاري ، تجهيز و در مدار بهره برداري قرار گرفت.
   وي گفت: براي حفر چاه دوم نيز اقدام شده که پس از اخذ مجوزات لازم و انجام هماهنگي هاي قانوني دستگاه حفاري در حال حفر چاه مذکور مي باشد که تا کنون بيش از 50 متر حفاري آن انجام شده است.
   مدير اداره آب و فاضلاب شهر کيان همراهي مردم در مديريت مصرف ، صرفه جويي در مصرف آب و عدم استفاده از آب شرب در مصارف غير شرب را خواستار شد و اظهار اميد واري کرد با همکاري شهروندان محترم بتوانيم اين مرحله از خشکسالي را نيز پشت سر بگذاريم.
   نامبرده افزود: شرکت آب و فاضلاب تا کنون هشت چاه براي تامين آب آشاميدني شهر کيان حفر نموده است.
    قابل ذکر است شرکت آب و فاضلاب به حدود 6000 مشترک که شامل 13860 نفر جمعيت ساکن در شهر کيان مي باشند خدمات آب و فاضلاب ارائه مي نمايد.
يادآوري مي گردد براي رفع کمبود آب شرب در آينده هم اين شرکت در حال پيگيري اخذ مجوزهاي حفر چاه سوم در شهر کيان مي باشد.
 روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري از همراهي ها و همکاري هاي همه جانبه مردم شريف و مسئولين دلسوزشهر کيان در مديريت مصرف آب تشکر مي کند و ياد آوري مي نمايد آب را " بهينه مصرف کنيم هميشه مصرف کنيم".

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت