• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

تجليل از بانوان حجاب برتري آب و فاضلاب

کد خبر: 10399 تاریخ انتشار: 1400/05/16 09:27:59
نمایش: 1203
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري از از بانوان با حجاب برتر اين شرکت تجليل شد.
تبدیل HTML به PDF
   بنا بر اين گزارش با توجه به اهميت عفاف و حجاب خصوصا حجاب برتر از بانوان كارمندي که دائما در محل کار از چادر استفاده مي کنند طي جلسه ايي با حضور مدير عامل محترم اين شرکت تجليل بعمل آمد.


   مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري ضمن تبريك هفته حجاب و عفاف با تاكيد بر رعايت شئونات اخلاقي و ديني توسط آقايان و خانمها در محيط اداري گفت: خوشبختانه تمامي بانوان كارمند اين شرکت با الگو گرفتن از سيره و روش حضرت فاطمه زهرا (س) عفيفه و محجبه هستند و خوشحال هستم که شما كامل ترين نوع پوشش ايراني اسلامي را انتخاب كرده ايد.
   دکتر احمد رضا محمدي بر ضرورت فرهنگ سازي در امر حجاب و عفاف بيش از پيش تاكيد كرد و افزود: نهادينه سازي ، گسترش و حفظ فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه اسلامي ، نيازمند حركتي گروهي ، پويا ، هدفمند و همه جانبه است که از طرفي با انجام وظايف فردي هم منافاتي ندارد.
وي با يادآوري واقعه مسجد گوهر شاد در گذشته و سخت گيري تعدادي از کشورها در موردحجاب در حال حاضر گفت: يكي از بزرگترين دستاوردهاي انقلاب اسلامي ايران توجه ويژه به حجاب برتر ، احياي ارزش هاي اسلامي و حركت هاي بزرگ فرهنگي است كه همواره شاهد اين مهم بوده ايم.
قابل ذکر است در اين جلسه بعد از ارائه نقطه نظرات خانم هاي حاضر در جلسه از اين افراد که مروج پوشش اسلامي کامل در محيط اداري مي باشند با اهداي لوح تقدير و هداياي ويژه ايي تجليل شد.

    روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت