• جمعه 10 فروردین 1403

حفاري چاه مرادان به آب رسيد

کد خبر: 10398 تاریخ انتشار: 1400/05/10 13:05:46
نمایش: 882
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري معاون بهره برداري و توسعه آب اين شرکت از به آب رسيدن چاه در حال حفاري روستاي مرادان در شهرستان خانميزا خبر داد.
تبدیل HTML به PDF
 
   آقاي مراد محمودي با اعلام اين خبر افزود: بعد از تلاشهاي فراوان در جهت تامين آب شرب روستاي مرادان خوشبختانه پس از حفاري بيش از يکصد متر ي چاه آبرفتي اين تلاشها نتيجه داد.

   مهندس محمودي گفت: چاه محفوره يکصد و دو متر عمق دارد که با پيگيري هاي انجام شده آزمايش پمپاژ چاه مذکور نيز انجام شد که خدا را شکر موفقيت آميز هم بود.
   نامبرده دبي چاه تامين کننده آب روستاهاي شاهقريه و دومکان ( مرادان ) را پس از دبي سنجي هاي انجام گرفته  22  ليتر بر ثانيه اعلام کرد.
   وي گفت: عمليات هاي اجرايي انجام گرفته پس از اخذ مجوزات قانوني لازم و برگزاري مناقصه در اين خصوص حفر چاه ، لوله گذاري جدار چاه با لوله 12 اينچ آهني ، گراول ريزي و آزمايش پمپاژ انجام شده است.
   معاون بهره برداري و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري گفت: اين چاه در فاصله 800 متري از خط انتقال آب اين روستا مي باشد که با انجام لوله گذاري و تجهيز اين چاه شاهد بهره برداري از اين چاه جديد باشيم تا مشکل آب آشاميدني چندين ساله اين روستا مرتفع گردد.
مهندس محمودي اعتبار لازم براي تکميل اين پروژه را پنجاه ميليارد ريال اعلام نموده است.
قابل ذکر است مجتمع مرادان داراي  5000 نفر جمعيت مي باشد.
روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري از تلاشها و همکاري دهياران محترم و اعضاي شوراي اسلامي و همچنين از صبوري مردم انقلابي آن منطقه تقدير و تشکر مي نمايد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت