• پنج شنبه 9 فروردین 1403

خشکسالي نفس چاه کل گچي را بريد

کد خبر: 10397 تاریخ انتشار: 1400/05/06 11:06:36
نمایش: 867
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري مدير امور آب و فاضلاب شهرستان لردگان گفت: خشکسالي نفس چاه آب روستاي کل گچي لردگان را بريد.
تبدیل HTML به PDF
        يوسف حسني با اعلام اين خبر افزود: درپي کاهش بارشها و کمبود آب چاه تامين کننده آب شرب روستاي کل گچي در بخش مرکزي شهرستان لردگان خشک شد.

   مهندس حسني از تامين آب آشاميدني اهالي محترم روستاي کل گچي با يک دستگاه تانکر آبرساني به صورت سيار خبر داد.
   نامبرده از تلاش شرکت آب و فاضلاب استان براي جايگزيني منبع آب پايدار براي اين روستا و ديگر مناطق در گير تنش ابي خبر داد.
    وي از همه مردم شريف درخواست نمود که با مصرف بهينه آب و صرفه جويي در مصرف اين ماده حيات بخش ياريگر خدمتگذاران خود در مجموعه آب و فاضلاب باشند.
   مدير امور آب و فاضلاب شهرستان لردگان ياد آوري نمود: با توجه به گرماي هوا در فصل تابستان و افزايش دما و خشک شدن چشمه ها و قناتهاي منطقه فشار بر منابع آب منطقه دو چندان شده لذا لازم است همه دست به دست دهيم و علاوه بر تلاش مسئولان با فرهنگ سازي به سوي مصرف درست آب شرب پيش برويم.
مهندس حسني عدم استفاده از آب شرب در مصارف غير شرب را به مردم توصيه نمود و ياد اوري نمود در صورت کمبود آب در منابع تامين کننده آب علارغم نيل باطني مجبور به نوبت بندي در جاهايي که امکان تامين آب نداشته باشيم خواهيم شد.
    قابل ذکر است روستاي کل گچي در پنج کيلومتري مرکز شهرستان لردگان با يکصد خانوار در حدود پانصد نفر جمعيت دارد.
   روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري از همراهي و همکاري همه جانبه مردم شريف ، اعضاي شوراي اسلامي و دهيار محترم آن روستا در جهت رفع تنش آبي کمال تشکر و قدرداني را دارد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت