• جمعه 10 فروردین 1403
به مناسبت روز دختر و دهه کرامت برگزار شد...

دورهمي بانوان و دختران شاغل در آب و فاضلاب

کد خبر: 10393 تاریخ انتشار: 1400/03/27 09:31:13
نمایش: 943
اخبار
تبدیل HTML به PDF
   به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري برنامه دورهمي بانوان و دختران شاغل در اين شرکت برگزار شد.
   بنابراين گزارش به پيشنهاد مشاور امور بانوان و خانواده و عضو شوراي فرهنگي و با موافقت رئيس هيات مديره و مدير عامل محترم شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري به مناسبت روز دختر و دهه کرامت برنامه هايي اجرا شد.

   مشاور امور بانوان و خانواده شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري در تشريح اين برنامه ها گفت: در بازديد دختران شاغل اين شرکت از تصفيه خانه آب سامان ضمن بازديد از کليه قسمتهاي سازه ايي تصفيه خانه مراحل تصفيه آب نيز براي بازديد کنندگان توضيح داده شد.
   خانم حسينيان پياده روي تفريحي در کنار رود خانه زاينده رود ، بازديد از تصفيه خانه هفت روستايي کاهکش ، گفتگوي صميمي ، پذيرايي و سرو نهار در فضاي باز و مصفاي حاشيه زاينده رود را از ديگر برنامه هاي اين دور همي عنوان نمود.
امور فرهنگي شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري ضمن گراميداشت ميلاد کريمه اهل بيت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت اعلام کرد اين شرکت در طول اين دهه که منتهي به ميلاد پر سر سعادت حضرت علي ابن موسي الرضا عليه الاف التحيه والثنا کي شود برنامه هاي متنوع ديگري از جمله تقدير از دختران و اجراي ويژه برنامه هايي را در دست اجرا دارد.
روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت