• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

تقدير از ايثارگران آب و فاضلاب

کد خبر: 10390 تاریخ انتشار: 1400/03/09 08:32:00
نمایش: 907
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري از همکاران شاغل و بازنشسته ايثارگر اين شرکت تقدير بعمل آمد.
تبدیل HTML به PDF
   بنابراين گزارش با حضور رئيس هيات مديره و مدير عامل محترم شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري ، معاونين و اعضا شوراي فرهنگي اين شرکت و به همت امور ايثارگران شرکت آب و فاضلاب اين مراسم برگزار شد.

   در اين مراسم معنوي که با دعوت از پيشکسوتان عرصه ايثار و شهادت برگزار گرديد دکتر احمدرضا محمدي مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان ضمن تشکر از حضور همکاران ايثارگر و ديگر مديران خطاب به مهمانان عزير حاضر در جلسه گفت: ورود به عرصه دفاع مقدس عشق واقعي به حضرت باريتعالي مي خواست که در وجود شما و همه رزمندگان آن دوران تجلي يافت و به منصه ظهور رسيد که واقعا بايد به آن حال و هواي آن دوران غبطه خورد.
   در ابتداي اين برنامه نيز پس از تلاوت آياتي از قرآن کريم مسئول امور ايثارگران شرکت آب و فاضلاب استان ضمن بياناتي آزادي خرمشهر و روز مقاومت را گراميداشت.
   رزمنده دوران هشت سال دفاع مقدس و فرمانده پيشکسوت هم که مهمان ويژه اين مراسم بود با بيان خاطرات حماسي مجلس را به حال و هواي آن دوران بردند.
   حاج محمد کياني که رزمندگان آن دوران به نام حاج جمعلي ايشان را مي شناسند گفت: در جنگ تحميلي و در بحبوحه عملياتها به عينه دست خدا را مي ديديم و تفسير يدالله فوق ايديهم را لمس مي کرديم.
   آقاي کياني با ديدن نيروهاي زمان جنگ خود در شرکت آب و فاضلاب افزود: اگر عاشورا يک روز بود و کربلا امام حسين (ع) يک مکان محدود ، عاشوراي ايران هشت سال دفاع مقدس بود و کربلاي ايران به وسعت بيش از هزار کيلومتر
   ياد آوري مي گردد اين برنامه تجليل با حضور همکاران  شاغل و بازنشسته ي جانباز و ايثارگر هشت سال دفاع مقدس، خانواده محترم شهدائ همکار و همکاران فرزند جانباز اين مراسم برگزار گرديد باشد که همچنان فرهنگ ايثار و مجاهدت در جامعه زنده و پويا باشد.
روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت