• جمعه 7 اردیبهشت 1403
​در آستانه روز شهيد انجام گرفت:

تقدير از ايثارگران آب و فاضلاب

کد خبر: 10378 تاریخ انتشار: 1399/12/23 10:29:10
نمایش: 1051
اخبار
به گزارش روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري در آستانه بيست و دوم اسفندماه روز شهيد از همکاران ايثارگر اين شرکت تقدير بعمل آمد.
تبدیل HTML به PDF بنابراين گزارش با حضور رئيس هيات مديره و مدير عامل محترم شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري، معاونين و اعضا شوراي فرهنگي اين شرکت و به همت امور ايثارگران شرکت آب و فاضلاب اين مراسم برگزار شد.

در اين مراسم معنوي که در جوار مزار شهدا مدافع حرم برگزار گرديد دکتر احمدرضا محمدي مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان ضمن تشکر از حضور همکاران ايثارگر و ديگر مديران گفت: شهدايي که در اينجا آرميده اند در راه آرمان هاي خود که همان دفاع از اسلام است رفتند که در اين راه هم پاداشي جز شهادت سزاوار نيست.
در ابتداي اين برنامه نيز پس از تلاوت آياتي از قرآن کريم مسؤل امور ايثارگران شرکت آب و فاضلاب استان ضمن گراميداشت روز شهيد به بيان سخناني از امام خميني رحمه الله عليه و مقام معظم رهبري در مورد شهيد و شهادت پرداخت.
ياد آوري مي گردد با حضور همکاران جانباز و ايثارگر هشت سال دفاع مقدس، خانواده محترم شهداء و فرزندان جانباز اين مراسم برگزار گرديد. 
قابل ذکر است در اين مراسم علاوه بر نثار فاتحه بر مزار شهدا گمنام، شهداي هشت سال دفاع مقدس و شهداي مدافع حرم و مدافع امنيت شهرکرد قبور اين شهداي گرانقدر هم گلباران شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت