• جمعه 31 فروردین 1403
کم مصرف کنيد رايگان مصرف کنيد

طرح آب اميد

کد خبر: 10372 تاریخ انتشار: 1399/11/20 10:30:47
نمایش: 1052
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري رئيس هيئت مديره و مدير عامل اين شرکت از اجرايي شدن دستوالعمل آب اميد خبر داد.
تبدیل HTML به PDF
   دکتر احمد رضا محمدي در تشريح طرح آب اميد خطاب به مشترکين آب و فاضلاب در سراسر استان گفت: با کم کردن مصرف آب از مزاياي مصرف رايگان آب بها بهرمند شويد.

  دکتر محمدي افزود: در طرح آب اميد از مشترکيني که ماهيانه يک سوم الگوي مصرف ، آب مصرف کنند " آب بها " دريافت نمي گردد.
    نامبرده ياد آوري نمود مشترکين خانگي مي توانند ماهيانه تا 6000 ( شش هزار ) ليتر آب به صورت رايگان مصرف نمايند.
    وي افزود: در اين طرح مشترکين به سه بخش کم مصرف ( آب اميد )  خوش مصرف و پر مصرف تقسيم بندي شده اند. - کم مصرفها کساني هستند که از پرداخت قبوض آب معاف مي باشند. خوش مصرفها مشترکيني هستند که الگوي مصرف آب را رعايت مي کنند و گروه پر مصرف مشترکيني را شامل مي شود که بيش از الگوي مصرف آب مصرف مي کنند.
   مدير عامل شرکت آبفا الگوي مصرف آب در استان چهارمحال و بختياري را  16 متر مکعب در ماه براي هر خانوار اعلام کرد و ياد آوري نمود مشترکين مي توانند با کاهش مصرف آب تا يک سوم از پرداخت آب بها خود را معاف نمايند. و با مصرف بهينه در حد الگوي مصرف ، آب بهاي عادي خود را پرداخت کنند ودر صورتي که مشترکين مصرف آب بيش از الگوي مصرف داشته باشند علاوه بر محاسبه آب بها به صورت تصاعدي جرائمي هم براي مشترکين پر مصرف در نظر گرفته شده است.
   دکتر محمدي  در ادامه گفت: اين معافيت نه تنها شامل آب بها بلکه فاضلاب بها ، آبونمان آب ، آبونمان فاضلاب و کليه تبصره هاي قانوني خواهد بود.
   رئيس هيئت مديره شرکت آب و فاضلاب افزود:  مصوبه آب اميد از اول دي ماه در استان چهارمحال و بختياري اجرايي شده است و در اين مدت نزديک به  15 درصد از مسترکين شهري و روستايي از اين معافيت برخوردار شده اندکه اميدواريم خانواده هاي بيشتري با مديريت مصرف آب و صرفه جويي در مصرف آب شرب بتوانند از مزاياي اين طرح استفاده نمايند و در اين شرايط اقتصادي به سبد اقتصادي خانواده هاي خود کمک کنند.   
   ياد آوري مي شود اين دستورالعمل با تاکيد وزير محترم نيرو دکتر اردکانيان بر چهار رکن شناسايي ، اطلاع رساني ، اقدامات اجرايي و پايش به شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور و از آنجا به شرکتهاي آب و فاضلاب سراسر ايران ابلاغ شده است.
     قابل ذکر است شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري به 350000 مشترک خدمات آبرساني ارائه مي نمايد.
                            روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختياري        

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت