• جمعه 7 اردیبهشت 1403

ياوران خاموش مدافعان سلامت

کد خبر: 10368 تاریخ انتشار: 1399/10/30 13:39:05
نمایش: 1326
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري کارکنان آب و فاضلاب ياوران خاموش مدافعان سلامت هستند.
تبدیل HTML به PDF
   بنا بر اين گزارش جا دارد زحمت کشان تامين آب اين سقاهاي بي ادعا را ياوران خاموش مدافعان سلامت بناميم چرا که کارکنان آب و فاضلاب براي تامين آب شرب و بهداشت مردم با تلاش شبانه روزي خود يکي از تامين کنندگان نيازهاي مردم در اين روزهاي کرونايي هستند که تلاششان مضاعف هم شده.
   قابل ذکر است با شروع بيماري کويد 19 ، توصيه هاي بهداشتي و تاکيدات مکرر متخصصان به شستشوي دستها به صورت مرتب به عنوان بهترين و موثرترين راه در جهت جلو گيري از آلوده شدن به بيماري کرونا مصرف آب تا 30 درصد افزايش يافته است.
   ياد آوري مي گردد در حالت عادي هر فرد در شبانه روز حدودا پنج بار دستهاي خود را مي شويد اما در اين شرايط با وجود همه گيري ويروس کرونا شستشوي دستها تا 20 بار هم افزايش يافته که از بايد در هنگام شستشوي دستها در جهت مديريت مصرف و صرفه جويي در مصرف آب حتي الامکان در زمان 20 ثانيه ماساژ دستها با مايع دستشويي شيرهاي آب را بسته نگهداريم و فقط زمان آبکشي دستها شير آب را باز کنيم.
   پيشنهاد مي گردد در جهت کمک به ياوران خاموش مدافعان سلامت ، مديريت مصرف ، صرفه جويي در مصرف آب و هم چنين کمک به سبد اقتصاد خانواده در اين شرايط ، استفاده از سر دوشهاي کاهنده مصرف آب را بر روي شيرهاي آب منازل و محيط کار خود نصب کنيم چرا که اين کار 50 تا 75 درصد مصرف آب را کاهش مي دهد.
   لازم به ذکر است از ديگر اقدامات شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختياري در مرکز استان و شهرستانهاي تابعه راه اندازي کارگاههاي توليد آب ژاول بود که در جهت گندزدايي و ضد عفوني سطوح براي کاهش تب کرونا ، آب ژاول توليد نموده و در اختيار مجموعه مراکز بهداشتي استان قرار داده است.
روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري به همه دست اندر کاران عرصه سلامت و ياوران خاموش مدافعان سلامت خداقوت عرض مي کند و اميد دارد با تاسي از فرموده خداوند کريم در قرآن مجيد که مي فرمايد: (( قطعا به دنبال هر سختي آساني هست )) براي شکست کرونا به مدد الهي در کنار هم تلاش کنيم.
روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت