• پنج شنبه 30 فروردین 1403
يکپارچه سازي در سامان به مقصد رسيد

توديع و معارفه مدير آب و فاضلاب شهرستان سامان

کد خبر: 10366 تاریخ انتشار: 1399/10/24 11:20:27
نمایش: 1365
اخبار
به گزارش روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري طي نشستي با حضور فرماندار شهرستان سامان و رئيس هيئت مديره و مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان که در فرمانداري شهرستان سامان برگزار گرديد قطار يکپارچه سازي امور آب و فاضلاب شهرستانها در سامان به ايستگاه آخر رسيد.
تبدیل HTML به PDF
 
   فرماندار شهرستان سامان در اين جلسه ضمن تشکر از زحمات کارکنان و مسئولين شرکت آب و فاضلاب افزود: توجه به تامين آب بيش از نياز آماري و استاندارد ها در شهرها و روستاهاي شهرستان سامان به واسطه توريست پذير بودن آنها از جمله در خواستهاي مردم است که البته تا کنون با درايت مديران و زحمات کارکنان زحمتکش آب و فاضلاب به انجام رسيده و به نوبه خود جاي تقدير و تشکر دارد.

      دکتر کمال اکبريان با تشکر از راه اندازي آب و فاضلاب در بخش زاينده رود جهت ارائه خدمات بهتر و سريعتر به مردم شهر هوره روستاهاي آن مناطق شد اظهار اميد واري کرد با تکميل طرحهاي در دست اجراي آب و فاضلاب مردم بتوانند از مزاياي آنها به زودي بهره مند گردند.
    دکتر احمدرضا محمدي مدير عامل و رئيس هيئت مديره  شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري نيز ضمن تشکر از حمايتهاي همه جانبه فرماندار محترم شهرستان سامان با اشاره به يکپارچه سازي شرکتهاي آب و فاضلاب شهري و روستايي که در جهت چابک سازي سيستم و ارائه خدمات بهتر انجام گرديده گفت: با به انجام رسيدن اين مهم و استفاده از ظرفيتهاي دو شرکت انشالله بتوانيم خدمات بهتري به مردم شريف ارائه دهيم.
   در ادامه اين جلسه  از آقايان مهندس بهنام باقري و مهندس رامين ساماني مديران آب و فاضلاب  شهري و روستايي شهرستان سامان با اهداي لوح هايي تقدير و تشکر نمودند و در حکمي آقاي مهندس عليداد عليپور را به سمت مدير جديد آب و فاضلاب شرکت يکپارچه شهرستان سامان منصوب نمودند.
    
روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت