• شنبه 1 اردیبهشت 1403
مدير عامل شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور خبر داد:

استفاده ۹۷ درصدي از تجهيزات آبرساني داخلي در سال جهش توليد

کد خبر: 10364 تاریخ انتشار: 1399/10/20 09:04:13
نمایش: 1091
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري مدير عامل شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور گفت: شرکت‌ هاي آب و فاضلاب در سراسر کشور از تجهيزات داخلي استفاده مي کنند.
تبدیل HTML به PDF
 آقاي مهندس حميدرضا جانباز در بازديد از طرح‌هاي در دست اجراي آب و فاضلاب چهارمحال و بختياري اعلام کرد: در سال جهش توليد  ۹۷ درصد تجهيزات استفاده شده استحصال ، ذخيره ‌سازي ، انتقال و توزيع آب در کشور از توليدات داخلي استفاده مي‌شود.
مهندس جانباز در بازديد از تصفيه خانه آب  آشاميدني سامان که به اتفاق تعدادي از اعضاي کميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي و جمعي از مديران استاني انجام شد از قسمت هاي مختلف از جمله متعادل سازي _ پيش گندزدايي _ اختلاط سريع _ انعقاد وته نشيني – فيلتراسيون و گند زدايي نهايي اين تصفيه خانه آب آشاميدني که در ضلع شمالي اين شهر قرار دارد بازديد نمودند.
    مهندس جانباز در حاشيه بازديد از اين تصفيه‌ خانه ضمن بيان راهنمايي هاي لازم تاکيد نمود تجهيز و راه اندازي اين تصفيه خانه در جهت استفاده مردم از آب شرب سالم و بهداشتي در اولويت فرآيند تکميل اين طرح باشد.
   رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري هم در اين بازديد ضمن تشکر از حضور مهمانان و عرض خير مقدم به حاضرين از پيشرفت فيزيکي ۸۵ درصدي طرح تصفيه‌ خانه آب سامان خبر داد.
دکتر محمدي سال شروع طرح تصفيه خانه سامان را سال ۱۳۹۰ اعلام کرد و گفت: اين تصفيه‌خانه در زميني به مساحت ۲۳۵۶۰ متر مربع احداث شده که براي تکميل آن به يکصد ميليارد ريال اعتبار نياز مي باشد که مدير عامل محترم شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور جناب آقاي مهندس جانباز در جهت تامين اعتبار مورد نظر قول مساعد دادند.
روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت