• جمعه 10 فروردین 1403
آب و فاضلاب چهارمحال و بختياري در پويش هرهفته الف – ب – ايران خوش درخشيد.

اهداء لوح تقدير وزير نيرو به مديرعامل آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري

کد خبر: 10359 تاریخ انتشار: 1399/10/04 12:14:01
نمایش: 1298
اخبار
به گزارش روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري اين شرکت در پويش ملي هر هفته الف – ب - ايران خوش درخشيد و لوح تقدير دريافت نمود.
تبدیل HTML به PDF
    بنا بر اين گزارش در جلسه ويدئو کنفرانسي که با حضور وزير محترم نيرو دکتر اردکانيان برگزار گرديد از فعالين پويش ملي هر هفته الف – ب – ايران قدر داني و تقدير شد.
    مهندس نظري معاون محترم امور عمراني استانداري که به نيابت از وزير نيرو در اين جلسه حضور داشت پس از اهدائ لوح تقدير و تنديس (( وعده اي که وفا شد)) به مديران محترم عامل شرکتهاي آب و فاضلاب و توزيع برق استان ضمن ابلاغ سلام استاندار محترم با تقدير و تشکر از زحمات کليه پرسنل در جهت ارئه خدمات بهتر و بيشتر براي کليه مسئولين آرزوي توفيق روز افزون نمودند.
   قابل ذکر است در لوح اهدايي وزير نيرو به مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري آقاي دکتر احمد رضا محمدي آمده است (( به واسطه نقش آفريني موثر جنابعالي وتحقق اهداف پويش هر هفته الف – ب – ايران ونظر به استمرار اين حرکت شتابان و پر برکت از مشارکت و نقش ارزشمندتان در اين پويش قدرداني مي نمايم )).
    دکتر محمدي رئيس هيئت مديره و مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان هم ضمن تشکر ازمديران قبلي و کليه همکاران در شرکت آب و فاضلاب روستايي و شهري سابق استان چهارمحال و بختياري در خصوص پروژه هاي افتتاح شده در اين پويش گفت: در سال 1398 چهار پروژه آب و فاضلاب به بهره برداري رسيد و امسال نيز تاکنون 12 طرح آب و فاضلاب افتتاح شده که اميدواريم انشالله  تا پايان سال قطار پويش هرهفته الف – ب - ايران ساخت وسازها و سازوکارها به ايستگاه چهار محال وبختياري برسد و چند پروه ديگر را با دلگرمي ها و همراهي هاي مسئولين محترم کشوري و استاني به  بهره برداري برسانيم.
 
                           روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري                                                                  
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت