• جمعه 7 اردیبهشت 1403

​انتصاب در آب و فاضلاب شهرستان اردل

کد خبر: 10357 تاریخ انتشار: 1399/09/29 09:29:46
نمایش: 1562
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري طي جلسه ايي در فرمانداري اردل مدير امور آب و فاضلاب اين شهرستان معرفي و منصوب شد.
تبدیل HTML به PDF
   بنا بر اين گزارش با حضور فرماندار محترم شهرستان اردل آقاي کياني ، حجت الاسلام بهرامي امام جمعه  ، معاون منابع انساني و تحقيقات مهندس باقري از شرکت آب و فاضلاب استان و تني چند از مسئولين شهرستاني  با رعايت تمامي پروتکل هاي بهداشتي اين جلسه برگزار گرديد.
   در اين جلسه فرماندار شهرستان اردل ضمن ارائه نظرات خود در خصوص يکپارچه سازي شرکت هاي آب و فاضلاب روستايي و شهري با تشکر از زحمات مديران آب و فاضلاب شهري و روستايي سابق آن شهرستان گفت : هر دو نفري که در سمت مديريت آب و فاضلاب فعاليت مي کردند از مديران پرتلاش شهرستان هستند که براي ايشان آرزوي موفقيت روز افزون داريم.
حجت الا سلام بهرامي امام جمعه اردل هم ضمن آرزوي توفيق وسلامتي براي مسئولين دلسوز خواستار نظارت بيشتر بر نحوه کار نيروهاي تحت امر در شرکت يکپارچه شدند.
    مهندس باقري معاون منابع انساني و تحقيقات شرکت آبفا نيز با اشاره به خدمات اين شرکت در حوزه شهرهاي شهرستان اردل با آرزوي صحت و سلامتي براي مدير اين شرکت که به بازنشستگي رسيده اظهار اميدواري نمود با همکاري همه جانبه بتوانيم به مردم شريف بيش از پيش خدمت کنيم.
   قابل ذکر است : طي حکمي از سوي دکتر احمدرضا محمدي رئيس هيئت مديره  و مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري آقاي شعبان خسروي به عنوان سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان اردل منصوب شد.
    ياد آوري مي گردد : در اين جلسه گزارشي از اقدامات انجام شده و وضعيت فعلي آب شهرهاي اين شهرستان هم ارائه گرديد که در پايان با اهداي لوح هاي تقدير از طرف شرکت آب و فاضلاب استان از زحمات آقاي جهانبخش ظفريان مدير آب  فاضلاب اردل تقدير و تشکر بعمل آمد.
روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري اعلام مي کند: اين انتصابات در پي دستورالعمل يکپارچه سازي شرکت هاي آب و فاضلاب شهري و روستايي و تشکيل شرکت يکپارچه آب و فاضلاب استانها و به تبع آن در شهرستانها انجام مي گيرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت