• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403

ديدار با امام جمعه محترم شهر بن

کد خبر: 10356 تاریخ انتشار: 1399/09/25 08:50:10
نمایش: 1378
اخبار
به گزارش روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال وبختياري رئيس هيئت مديره و مدير عامل اين شرکت با امام جمعه بن ديدار کردند.
تبدیل HTML به PDF
      در اين ديدار دکتر احمدرضا محمدي ضمن تشکر از فرصتي که دفتر امام جمعه محترم بن در اختيار ايشان و همکاران قرار داده به ارائه گزارشي از وضعيت آب آشاميدني شهر بن و روستاهاي آن شهرستان پرداختند و در ادامه به انجام مراحل اداري انتخاب پيمانکار جهت ادامه طرح فاضلاب شهر بن اشاره نمودند.
 
    دکتر محمدي آزاد سازي ، تملک و اجراي خط انتقال پساب تصفيه خانه فاضلاب شهر بن را از اولويتهاي شرکت آب و فاضلاب اعلام کرد و افزود: ضمن تشکر از همراهي ها و همکاري هاي کشاورزان و مالکان منطقه آزاد سازي و تملک مسير خط انتقال پساب مراحل پاياني کار خود را طي مي نمايد.
    حجت الاسلام والمسلمين سيد حسن مير افضلي امام جمعه محترم شهرستان بن نيز در اين نشست ضمن خوش آمد گويي به حاضران و آرزوي توفيق خدمت براي ايشان به دغدغه هاي مردم در خصوص بحث فاضلاب اشاره نمود و اظهار اميدواري کرد به زودي شاهد بهره مندي مردم از اين خدمت باشيم.
در اين نشست صميمي معاون بهره برداري و توسعه فاضلاب شرکت آبفا ، مدير امور آب و فاضلاب شهرستان بن و روابط عمومي شرکت آقاي دکتر محمدي رئيس هيئت مديره و مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري را همراهي مي نمودند.
                     روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال وبختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت