• جمعه 10 فروردین 1403

​انتصاب در آب و فاضلاب شهرستان کوهرنگ

کد خبر: 10354 تاریخ انتشار: 1399/09/22 09:42:01
نمایش: 1518
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري طي جلسه ايي در فرمانداري کوهرنگ مدير امور آب و فاضلاب اين شهرستان معرفي و منصوب شد.
تبدیل HTML به PDF
   بنا بر اين گزارش با حضور فرماندار محترم شهرستان کوهرنگ آقاي زمانپور ، امام جمعه محترم حاج آقا حسين پور ، قائم مقام و معاون منابع انساني و تحقيقات از شرکت آب و فاضلاب استان و تني چند از مسئولين شهرستاني  با رعايت تمامي پروتکل هاي بهداشتي اين جلسه برگزار گرديد.
  در اين جلسه آقاي مرتضي زمانپور فرماندار شهرستان کوهرنگ با تاکيد بر ارئه خدمات به کليه روستاها ضمن تشکر از زحمات مديران آب و فاضلاب شهري و روستايي سابق آن شهرستان گفت : آقاياني که در سمت مدير آب و فاضلاب فعاليت مي کردند از مديران سخت کوش و پرتلاش شهرستان بودند که براي ايشان  در کليه مراحل کاري آرزوي موفقيت روز افزون داريم.
   قابل ذکر است : طي حکمي از سوي دکتر احمدرضا محمدي رئيس هيئت مديره  و مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري آقاي علي محمد حسيني به عنوان سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان کوهرنگ منصوب شد.
    ياد آوري مي گردد : در ابتداي اين جلسه پس از ارائه گزارشي از اقدامات انجام شده و وضعيت فعلي آب روستاها و شهرهاي اين شهرستان با اهداي لوح هاي تقدير از زحمات آقاي مهندس مجيد لهرابيان مدير امور آب  فاضلاب روستايي شهرستان کوهرنگ و آقاي هوشنگ غيبي پور  مدير امور آب  فاضلاب شهر کوهرنگ تقدير و تشکر بعمل آمد.
  روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري ضکن تبريک به مدير جديد وتشکر از مديراني که تکريم شدند اعلام مي نمايد : اين انتصابات در پي دستورالعمل يکپارچه سازي شرکت هاي آب و فاضلاب شهري و روستايي و تشکيل شرکت يکپارچه آب و فاضلاب استانها و به تبع آن در شهرستانها انجام مي گيرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت