• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

انتصاب در آب و فاضلاب شهرستان خانميرزا

کد خبر: 10352 تاریخ انتشار: 1399/09/13 11:17:27
نمایش: 1431
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري طي جلسه ايي در فرمانداري خانميرزا مدير امور آب و فاضلاب اين شهرستان معرفي و منصوب شد.
تبدیل HTML به PDF
   رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: اين انتسابها در راستاي طرح يکپارچه سازي شرکتهاي آب و فاضلاب شهري و روستايي انجام مي شود که گامي مهم در راستاي بهبود و ارتقاي خدمت رساني است.
   دکتر احمد رضا محمدي: ابراز اميدواري نمود با تلاش همکاران علاوه بر‌ رفع مشکل آب شهر آلوني ، مشکل آب روستاهاي بخش مرکزي و بخش ارمند هم مرتفع شود.
   در ادامه دکتر مرادي فرماندار شهرستان خانميرزا افزود: اميدوارم طرح آبرساني به ۳۴ روستاي شهرستان  با هدف رفع مشکلات مردم اين شهرستان بزودي اجرايي شود.
در اين جلسه آقاي سعيد محمودي مدير امور آب و فاضلاب روستايي شهرستان خانميرزا طي گزارشي عملکرد امور آب و فاضلاب روستايي شهرستان را ارائه نمود.
    آقاي ابراهيم سواري نيز در سخناني از اعتماد مدير عامل به خود تشکر کرد و افزود : با همکاري و همياري همکاران ان شاالله مسير پيشرفت را خواهيم پيمود.
   در پايان با حکم مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري آقاي  ابراهيم سواري بعنوان مدير امور آب و فاضلاب شهرستان خانميرزا منصوب شد و از خدمات سعيد محمودي مدير امور آب و فاضلاب روستايي آن شهرستان در مدت تصدي مسئوليت تقدير و تشکر بعمل آمد.
روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت