• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
​انتصاب در آب و فاضلاب شهرستان بن

مدير امور آب و فاضلاب اين شهرستان معرفي و منصوب شد

کد خبر: 10349 تاریخ انتشار: 1399/09/06 09:14:36
نمایش: 1463
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري طي جلسه ايي در فرمانداري بن مدير امور آب و فاضلاب اين شهرستان معرفي و منصوب شد.
تبدیل HTML به PDF
   بنا بر اين گزارش با حضور فرماندار محترم شهرستان بن ، معاون منابع انساني و تحقيقات مهندس باقري و معاون برنامه ريزي و توسعه سرمايه گذاري مهندس پور عبدالله از شرکت آب و فاضلاب استان و تني چند از مسئولين شهرستاني  با رعايت تمامي پروتکل هاي بهداشتي اين جلسه برگزار گرديد.
  در اين جلسه آقاي کيانوش نادري فرماندار شهرستان بن ضمن تشکر از زحمات مديران آب و فاضلاب شهري و روستايي سابق آن شهرستان گفت : هر دو عزيزي که در سمت مدير آب و فاضلاب فعاليت مي کردند از مديران موفق و پرتلاش شهرستان هستند که براي ايشان آرزوي موفقيت روز افزون داريم.
   قابل ذکر است : طي حکمي از سوي دکتر احمدرضا محمدي رئيس هيئت مديره  و مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري آقاي مهندس ارژنگ شمسي پور به عنوان سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان بن منصوب شد.
 
    ياد آوري مي گردد : در ابتداي اين جلسه پس از ارائه گزارشي از اقدامات انجام شده و وضعيت فعلي آب روستاهاي اين شهرستان با اهداي لوح هاي تقدير از طرف شرکت آب و فاضلاب استان و فرمانداري شهرستان بن از زحمات آقاي مهندس کريم کريم زاده مدير امور آب  فاضلاب روستايي شهرستان بن تقدير و تشکر بعمل آمد.
روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري اعلام مي کند: اين انتصابات در پي دستورالعمل يکپارچه سازي شرکت هاي آب و فاضلاب شهري و روستايي و تشکيل شرکت يکپارچه آب و فاضلاب استانها و به تبع آن در شهرستانها انجام مي گيرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت