• جمعه 31 فروردین 1403

بررسي وضعيت آبرساني در لردگان

کد خبر: 10346 تاریخ انتشار: 1399/08/27 13:03:55
نمایش: 1565
اخبار
به گزارش روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري طي نشستي با حضور فرماندار شهرستان لردگان و رئيس هيئت مديره و مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان که در فرمانداري شهرستان لردگان برگزار گرديد وضعيت آبرساني در شهرها و روستاهاي شهرستان لردگان بررسي شد.
تبدیل HTML به PDF
آقاي دکتر قربانپور فرماندار شهرستان لردگان در اين جلسه ضمن تشکر از زحمات کارکنان و مسئولين شرکت آب و فاضلاب افزود: اين شهرستان داراي چهار شهر و 257 روستا است که خوشبختانه امسال کمترين تنش آبي را در اين شهرستان داشتيم که حاصل درايت مديران و زحمات کارکنان زحمتکش آب و فاضلاب بود که به نوبه خود جاي تقدير و تشکر دارد.
      بنا بر اين گزارش فرماندار شهرستان لردگان خواستار راه اندازي ادارات آب و فاضلاب در بخشهاي منج و سردشت جهت ارائه خدمات بهتر و سريعتر به مردم شهرها وروستاهاي آن مناطق شد.
    دکتر احمدرضا محمدي مديرعامل و رئيس هيئت مديره  شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري نيز ضمن تشکر از حمايتهاي همه جانبه فرماندار محترم شهرستان لردگان با اشاره به يکپارچه سازي شرکتهاي آب و فاضلاب شهري و روستايي که در جهت چابک سازي سيستم و ارائه خدمات بهتر انجام گرديده گفت با تعامل و همفکري مسئولين مي توان خدمات بهتري به مردم شريف ارائه داد.
در ادامه اين جلسه  از آقايان مهندس محمد جليل و مهندس علي خدابخشي مديران آب و فاضلاب روستايي و شهري شهرستان لردگان با اهداي لوح هايي تقدير و تشکر نمودند و در حکمي آقاي مهندس يوسف حسني را به سمت مدير جديد آب و فاضلاب شرکت يکپارچه شهرستان لردگان و آقاي مهندس حجت اله تيموري را به سمت رئيس اداره آب و فاضلاب مال خليفه و روستاهاي تابعه منصوب نمودند.
 
      روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري نيز ضمن عرض تبريک خدمت مديران جديد آرزوي موفقيت روز افزون براي همکاران ساعي و تلاشگري دارد که قرار است در مناصب ديگري خدمتگذار مردم شريف باشند.

روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت