• جمعه 7 اردیبهشت 1403
تقدير از مدافعين سلامت

تقدير شرکت آب و فاضلاب از مدافعين سلامت

کد خبر: 10345 تاریخ انتشار: 1399/08/24
نمایش: 1374
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهار محال و بختياري اين شرکت از تعدادي از مدافعان سلامت تقدير نمود.
تبدیل HTML به PDF
   بنا بر اين گزارش به همت مشاور امور بانوان شرکت آب و فاضلاب استان چهار محال و بختياري و با موافقت رئيس هيئت مديره و مدير عامل اين شرکت از همسران همکاراني که در بحث سلامت و درمان جامعه تلاش وکوشش مي نمايند تقدير شد.
   منصوره حسينيان مشاور مدير عامل در امور بانوان شرکت آب و فاضلاب استان با اعلام اين مطلب افزود: در اين شرايط سخت با توجه به شيوع ويروس کرونا و مشقتهاي کاري کارکنان مرتبط با موضوع اين ويروس منحوس مقرر شد در راستاي برنامه هاي سلامت زنان و خانواده و حمايت از اين قشر زحمتکش اين برنامه انجام شود.
      قابل ذکر است لوح تقدير اهدايي دکتر احمدرضا محمدي  رئيس هيئت مديره و مدير عامل اين شرکت به مدافعين سلامت با جمله اي از مقام معظم رهبري خطاب به مدافعين سلامت مزين شده که فرموده اند: (( کارتان بسيار با ارزش است هم ارزش جامعه پزشکي و پرستاري را در جامعه بالا ميبرد که برده ، هم مهمتر از اين ، ثواب الهي است که خداي متعال قطعا به شما اجر خواهد داد و ثواب خواهد داد اميد وارم که انشالله اين کار برجسته و سنگين خيلي هم طولاني نشود وانشالله زودتر کلک اين ويروس منحوس گرفته بشود انشالله )).
   روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري نيز ضمن آرزوي شفاي عاجل براي کليه بيماران و آرزوي صحت و سلامت براي همه مدافعين سلامت و خانواده هاي آنها از طرف کليه کارکنان و مسئولان اين شرکت مي گويد: اجرتان با خدا            

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت