• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

حضور معاون منابع انساني و پشتيباني شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور در استان چهارمحال و بختياري

کد خبر: 10343 تاریخ انتشار: 1399/08/19 14:30:47
نمایش: 2007
اخبار
به گزارش روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال وبختياري معاون منابع انساني وپشتيباني شرکت مهندسي آب وفاضلاب کشور به همراه هيئتي از مديران کل اين حوزه به اين استان سفر کردند.
تبدیل HTML به PDF
در اين جلسه آقاي دکتر محمدي رئيس هيئت مديره و مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال وبختياري ضمن خير مقدم به مهمانان گفت: در مبحث نيروي انساني در شرکت يکپارچه 238 نفر مشغول به کار شده اند که از اين تعداد 140 نفر از شرکت آب و فاضلاب شهري و98 نفر از شرکت آب وفاضلاب روستايي منتقل شده اند.

    آقاي دکتر رضا گياهي معاون منابع انساني و پشتيباني شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشورکه به منظور بررسي وضعيت منابع انساني شرکت يکپارچه آب و فاضلاب به استان چهارمحال و بختياري سفر نمود در جلسه ايي با حضور دکتر محمدي رئيس هيئت مديره و مدير عامل ، معاونين و مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال وبختياري با تاکيد بر آموزش نيروي انساني گفت : از ظرفيت بوجود آمده با توجه به شيوع ويروس کرونا که نمي توان کلاس هاي آموزشي را به صورت حضوري برگزار نمود والزاما بايد برگزاري آموزشها به صورت مجازي باشد مي توان از اين ظرفيت استفاده حد اکثري نمود و بابرنامه ريزي به آموزش نيروهاي انساني شرکتها بيش از پيش پرداخت.
    دکتر گياهي با اشاره به يکپارچه سازي شرکتهاي آب و فاضلاب گفت: شرکتهايي با عنوان آب وفاضلاب روستايي وشهري ديگر وجود ندارند و شرکت جديدي تشکيل شده به نام شرکت آب و فاضلاب استان که با سياستهاي جديد و چابک ترمي تواند خدمات بهتري ارائه نمايد.
    معاون منابع انساني و پشتيباني شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور ياد آوري نمود: شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشوربه عنوان تشکيلات ستادي آمادگي کامل دارد همکاري هاي لازم را در رفع مسائل ومشکلات احتمالي نيروي انساني شرکتها داشته باشد.
   قابل ذکر است معاون محترم منابع انساني و پشتيباني شرکت مهندسي آب وفاضلاب کشور را مهندس حسين ايليادي مدير کل دفتر توسعه مديريت و تحول اداري و مهندس کريم محرمي راد مدير کل دفتر توسعه منابع انساني وآموزش شرکت مهندسي آب وفاضلاب کشور همراهي مي کردند.
  در پايان ياد آوري مي گردد در اين جلسه نيز گزارشي از وضعيت شرکتها در قبل و بعد از يکپارچه سازي ارائه شد و نقطه نظرات مطرح شده مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت