• جمعه 7 اردیبهشت 1403
انتصابات جديد

انتصابات آب و فاضلاب در شهرستان بروجن

کد خبر: 10340 تاریخ انتشار: 1399/08/13
نمایش: 1563
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري ضمن برپايي مراسمي در فرمانداري بروجن با حضور فرماندار محترم شهرستان بروجن و مسئولين استاني و شهرستاني شرکت آب و فاضلاب مسئولين آب و فاضلاب اين شهرستان معرفي شدند.
تبدیل HTML به PDF
    به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري ضمن برپايي مراسمي در فرمانداري بروجن  با حضور فرماندار محترم شهرستان بروجن و مسئولين استاني و شهرستاني شرکت آب و فاضلاب مسئولين آب و فاضلاب اين شهرستان معرفي شدند.
   بنا بر اين گزارش طي حکمي از سوي دکتر احمدرضا محمدي مدير عامل و عضو هيئت مديره  شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري آقاي مهندس بهروز سليمي به عنوان سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان بروجن منصوب شد.

ياد آوري مي گردد آقاي مهندس فردين چهرازي مدير سابق امور آب  فاضلاب روستايي شهرستان بروجن نيز به عنوان سرپرست ادارات آب و فاضلاب شهرهاي بلداجي ، گندمان و روستاهاي تابعه معرفي شد.

    همچنين آقاي مهندس حيدر شريف يلمه به عنوان سرپرست ادارات آب و فاضلاب شهرهاي فرادنبه ، سفيد دشت و روستاي دهنو منصوب شد و از خدمات آقاي مهندس مراد احساني در مدت تصدي مديريت ادارات آب و فاضلاب شهرهاي سفيد دشت و فرادنبه تقدير و تشکر به عمل آمد.
 قابل ذکر است اين انتصابات در پي دستورالعمل يکپارچه سازي شرکت هاي آب و فاضلاب شهري و روستايي و تشکيل شرکت يکپارچه آب و فاضلاب استانها و به تبع آن در شهرستانها انجام مي گيرد.
روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت