• جمعه 31 فروردین 1403
اجراي طرح آبرساني از چشمه چهراز به نيمه راه رسيده

پيشرفت 50 درصدر طرح آبرساني چشمه چهراز

کد خبر: 10339 تاریخ انتشار: 1399/08/10
نمایش: 1216
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري مدير عامل و عضو هيئت مديره اين شرکت از پيشرفت فيزيکي پنجاه درصدي پروژه آبرساني از چشمه چهراز خبر داد.
تبدیل HTML به PDF
     به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري مدير عامل و عضو هيئت مديره اين شرکت از پيشرفت فيزيکي پنجاه درصدي پروژه آبرساني از چشمه چهراز خبر داد.
    آقاي دکتر احمدرضا محمدي در بازديد از اين طرح آبرساني هدف از انجام اين پروژه را در مرحله اول افزايش آب مجتمع در مواقع خاص و مورد نياز مشترکين بخصوص در فصولي که مصارف افزايش مي يابد عنوان نمود و در مرحله دوم ايجاد بستري مناسب به عنوان منبع آب کمکي و قابل اتکا به عنوان پدافند غير عامل براي زمانهايي که ممکن است منبع پايدار آب در مسير 14 کيلومتري خود دچار اختلال در آبرساني گردد.
    دکتر محمدي با تاکيد بر تکميل هر چه سريعتر اين پروژه آبرساني از چشمه چهراز و افزايش کمي آب مجتمع چهار روستايي حيدر آباد به مشترکين توصيه نمود با مديريت مصرف آب مي توانند علاوه بر جلوگيري از هدر رفت آب آشاميدني با پرداخت کمتر آب بها به سبد اقتصادي خانواده خود نيز کمک نمايند.
    مدير عامل شرکت آب و فاضلاب  چهارمحال و بختياري پيش بيني نمود با اعتباري بالغ بر چهار ميليارد ريال اين شرکت بتواند با اجراي شبکه برق و تجهيز و راه اندازي آبگير پروژه مذکور را تکميل و راه اندازي نمايد.
وي گفت: طرح جايگزيني خط انتقال اين مجتمع که در سال 1374 اجرا شده با توجه به عبور از زمينهاي رانشي منطقه نياز به جابجايي دارد که با پيش بيني اعتباري بالغ بر 24 ميليارد ريال در دستور کار قرار گرفته که در صورت تخصيص اعتبار انشالله عمليات اجرايي پروژه مذکور کليد خواهد خورد.
    قابل ذکر است اين مجتمع چهار روستايي آب روستاهاي حيدر آباد ، گوشه ، جغدان و چهراز را با جمعيتي بالغ بر 1800 نفر با نياز آبي ده ليتر بر ثانيه هم اکنون تامين مي نمايد که نياز است اعضاي محترم شوراهاي اسلامي ودهياران روستاها آگاهيهاي لازم را در خصوص عدم مصرف آب آشاميدني در مصارف غير شرب را ياد آور شوند.
 
روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت