• پنج شنبه 30 فروردین 1403

کاهش بروکراسي اداري، بزرگ‌ترين ثمره طرح يکپارچه‌سازي شرکت‌هاي آبفا

کد خبر: 10334 تاریخ انتشار: 1399/07/23 09:27:09
نمایش: 1071
اخبار
نماينده مردم پيرانشهر و سردشت گفت: کاهش بروکراسي اداري، بزرگ‌ترين ثمره طرح يکپارچه‌سازي شرکت‌هاي آب و فاضلاب شهري و روستايي بوده که عمده مشکلات را برطرف کرده است.
تبدیل HTML به PDF
کمال حسين‌پور، نماينده مردم پيرانشهر و سردشت در مجلس شوراي اسلامي در گفت وگو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري تسنيم در خصوص طرح يکپارچه‌سازي شرکت‌هاي آب و فاضلاب شهري و روستايي اظهار داشت: طرح يکپارچه‌سازي شرکت‌هاي آب و فاضلاب شهري و روستايي جزو طرح هاي مثبت وزارت نيرو طي سال هاي اخير بوده که توانسته بروکراسي اداري را کمتر کند.

وي افزود: در بسياري از مواقع روستاهايي که در نزديکي شهرها بودند درگرفتن برخي خدمات دچار مشکل مي‌شدند که با اجراي اين طرح مشکلات اين چنيني تا حد قابل توجهي برطرف شده است.

نماينده مردم پيرانشهر و سردشت با بيان اينکه اقدام وزارت نيرو در پروژه‌هاي زيرساختي قابل تقدير است، خاطرنشان کرد: با اجراي طرح يکپارچه‌سازي شرکت‌هاي آب و فاضلاب شهري و روستايي، مشکلات روستائيان حل شده و مديريت منسجمي براي آب و فاضلاب استان‌ها شکل گرفته که مي‌توان آثار اجراي اين طرح را در سال‌هاي آتي مشاهده کرد.

جديدترين خبرها و تحليل‌هاي ايران و جهان را در کانال تلگرامي تسنيم بخوانيد. (کليک کنيد)

وي با اشاره به مزاياي طرح يکپارچه‌سازي شرکت‌هاي آب و فاضلاب شهري و روستايي افزود: اجراي اين طرح ضمن جلوگيري از موازي‌کاري شرکت‌هاي آبفا در تصميم‌گيري‌ها، در کاهش هزينه‌ها و افزايش‌ راندمان‌کاري نقش بسزايي دارد.

حسين‌پور اجراي اين طرح را مثبت دانسته و اذعان کرد: يکي از عمده اهداف طرح يکپارچه‌سازي شرکت‌هاي آبفا توجه ويژه به روستاها و محروميت‌زدايي بوده که اگر اجراي اين طرح تدوام پيدا کند، باعث موفقيت و رشد کشور مي‌شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت