• جمعه 10 فروردین 1403
نماينده مردم آمل در مجلس در گفت‌وگو با ايلنا:

تفويض اختيارات لازمه موفقيت شرکت‌هاي يکپارچه آب و فاضلاب شهري و روستايي/ وجود مديريت واحد در مواقع بحران

کد خبر: 10333 تاریخ انتشار: 1399/07/23 09:26:17
نمایش: 1016
اخبار
نماينده مردم آمل در مجلس شوراي اسلامي گفت: بايد در طرح يکپارچه‌سازي شرکت‌هاي آب و فاضلاب شهري و روستايي اختيارات لازم به مديران شرکت‌هاي استاني داده شود تا در مواقع بحران بتوانند خدمات بهتري را ارائه کنند.
تبدیل HTML به PDF
رضا حاجي‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي ايلنا، در خصوص طرح يکپارچه‌سازي شرکت‌هاي آب و فاضلاب شهري و روستايي اظهار کرد: در بحث تجميع شرکت‌هاي آبفاي شهري و روستايي يک مديريت واحد و يکپارچه‌اي در حال شکل‌گيري است که اين مهم اتفاق مبارکي است.وي با بيان اينکه موضوعي که در اين يکپارچه سازي مطرح بوده، بحث سرعت در سرويس‌دهي است، گفت:  بايد براي شرکت‌هاي آب و فاضلاب يکپارچه، هم معاونت شهري و هم روستايي در نظر گرفته شود تا بتوان به مشکلات هر دو بخش رسيدگي و مسائل با سرعت برطرف شود.

نماينده مردم آمل در مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان کرد: وضعيت آبفار با گذشته قابل مقايسه نيست و بايد بتوانيم از اين فرصت استفاده کرده تا خدمات بهتري ارائه و مشکلات مردم را در سريعترين وقت رفع کنيم.

وي اجراي طرح يکپارچه سازي شرکت‌هاي آب و فاضلاب شهري و روستايي را حرکتي مثبت از وزارت نيرو دانسته و اذعان کرد: هر تغيير ساختاري و مديريتي در سازمانها، موافقين و مخالفيني دارد، اما ملاک اصلي بهبود تدريجي خدمات و نهايتاً افزايش رضايت مردم است.

حاجي‌پور با اشاره به نتايج تجميع اين دو شرکت گفت: طي اين اقدام در مواقع بحران کارکنان مي توانند با نظر مستقيم يک مديريت واحد، خدمات به موقع و کاملتري را نسبت به گذشته به مردم ارائه کنند.

به گفته وي با اجراي اين طرح شرکت‌هاي آبفار مي‌توانند از ظرفيت بالاي شرکت‌هاي آب و فاضلاب شهري بهره گرفته و اين موضوع در چابک‌سازي شرکتهاي زير مجموعه وزارت نيرو گامي مثبت تلقي مي شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت