• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
به مناسبت روز جهاني روابط عمومي:

پيام وزير نيرو به‌مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومي

کد خبر: 10310 تاریخ انتشار: 1399/02/27
نمایش: 5829
اخبار
روابط عمومي فعال در سازمان‌ها ضرورتي اجتناب‌ناپذير است/ اطلاع‌رساني پويش «#هرهفتهالفب_ايران» از مهم‌ترين شاخص‌هاي عملکرد روابط عمومي‌هاي وزارت نيرو در سال جاري است.
تبدیل HTML به PDF
 
✅ روابط عمومي فعال در سازمان‌ها ضرورتي اجتناب‌ناپذير است/ اطلاع‌رساني پويش «#هرهفتهالفب_ايران» از مهم‌ترين شاخص‌هاي عملکرد روابط عمومي‌هاي وزارت نيرو در سال جاري است

🔹وزير نيرو در پيامي 27 ارديبهشت‌ماه روز ارتباطات و روابط ‌عمومي را به تمامي تلاشگران و فعالان اين عرصه تبريك گفت.

به‌گزارش پايگاه اطلاع‌رساني وزارت نيرو (پاون)، در پيام "رضا اردکانيان" آمده است: «روابط عمومي فعال در سازمان‌ها ضرورتي اجتناب‌ناپذير است. امروزه نقش روابط عمومي از اطلاع‌رساني صرف به نهادي تصميم­‌ساز و مشاوري مطلع در راستاي تحقق اهداف سازمان و ذي‌نفعان تبديل گشته است. پيچيدگي روابط انساني و تغيير مدل‌هاي ارتباطي سبب شده محتواي خلاق در مورد اهداف و عملکرد سازمان و توزيع آن با بهره‌گيري از ابزارهاي يکپارچه ارتباطي با هدف توسعه آگاهي يک اصل مهم محسوب گردد. بر همين اساس، توفيق روابط عمومي‌ها مستلزم شناخت عميق از وضعيت موجود، توانمندي لازم براي ارتباط­گيري با عموم مردم و تاثيرگذاري بر تفکر و تصميمات و بايدها و نبايد‌هاي درون سازماني است.

🔹در اين راستا، عملکرد روابط عمومي‌هاي صنعت آب و برق بايد به گونه‌اي باشد که در نهايت منجر به تبلور همدلي در بخش‌هاي مختلف وزارت نيرو، جامعه و افزايش سرمايه اجتماعي به عنوان مهم‌ترين عامل شتاب­‌دهنده حرکت توسعه در کشور شود.

🔹از جمله مهم‌ترين شاخص‌هاي عملکرد روابط عمومي‌هاي وزارت نيرو در سراسر کشور در سال ­جاري، اطلاع‌رساني و‌ افزايش آگاهي در خصوص پويش «#هرهفتهالفب_ايران»؛ «ساخت و سازها» و «سازوکارها» به عنوان نيروي محرکه بخش‌هاي گوناگون توليدي و خدماتي وزارت نيرو در سالي است که از سوي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) به نام سال «جهش توليد» نامگذاري شده است. اين امر، بويژه در بخش «سازوكارها» از پويش مزبور حائز اهميت دوچندان است.

🔹اينجانب ضمن قدرداني از تلاش­‌هاي همکاران روابط عمومي در سراسر کشور در پويش سال گذشته، تاکيد مي‌نمايم بهره‌گيري از فناوري‌هاي نوين ارتباطي همراه با بازبيني مجموعه فرايندها، رويه‌ها و دستورالعمل‌ها و سازوکار‌ها از جمله اموري است که تلاش مضاعف ‌روابط عمومي­‌هاي صنعت آب و برق را در سراسر کشور مي‌طلبد و مي‌تواند آثاري ماندگارتر از آنچه تاکنون به دست آمده بر جاي گذارد.

🔹انتظار مي‌رود اين تلاش­‌ها، منجر به افزايش اعتماد بين مردم و سازمان‌هاي مرتبط با صنعت آب و برق، ارتقاي سواد آب و انرژي در مخاطبان و به‌ويژه مردم، طراحي سازوکارهاي مشارکت مصرف­‌کنندگان در تصميم­‌سازي‌ها و فرايند‌ها، نوسازي اطلاعات و دانسته‌هاي مردم درباره وضعيت منابع آب و انرژي کشور، ايجاد ارتباط موثر و متقابل با نخبگان محلي و منطقه‌اي براي همکاري بيشتر با صنعت آب و برق و سرانجام تغيير رفتار مشترکان، کارکنان و ساير ذي‌نفعان به رفتار مطلوب شود.

🔹در پايان، روز روابط عمومي را خدمت همه شما همکارانم در روابط عمومي‌هاي صنعت آب و برق تبريک گفته و از درگاه خداوند متعال، قبولي طاعات و عبادات‌تان و توفيق روزافزون يکايک‌تان را در خدمت به ملت شريف ايران اسلامي خواستارم.»

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت