• جمعه 31 فروردین 1403
به مناسبت فرا رسيدن نوروز باستاني

پيام نوروزي مهندس بيگلري، مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري

کد خبر: 10306 تاریخ انتشار: 1398/12/29
نمایش: 6342
اخبار
تبدیل HTML به PDF

✅ بارالهي، ترنم سعادت و سلامت يکايک بندگانت را در لحظه 'يا مقلب‌القلوب و الابصار' بر زبانمان جاري ساز. 
✔ به لطف خداوند منان و آفريننده همه زيبايي‌هاي خلقت، بهاري ديگر از راه رسيد و براي همه ما نويد شکوفايي و اميد در عرصه‌هاي مختلف زندگي را به ارمغان آورد.

✔ خداوند را شاکريم که سالي که گذشت با همه فراز و نشيب‌هايي که داشت، سالي پُر خير و  برکت و همراه با پيروزي و بهروزي براي ملت عزيز و ولايتمدار ايران بود. ملتي که با رهبري داهيانه رهبر معظم انقلاب اسلامي و نگاه مثبت و اميدبخشي که به آينده پرافتخار ايران در همه صحنه‌هاي علمي و عملي داشت، در آزمون‌هاي گوناگوني که پشت سر گذاشت، سربلند بيرون آمد.

✔ شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري نيز به عنوان عضوي پيکره نظام مقدس جمهوري اسلامي است، در سال ١٣٩٨ با برنامه‌ريزي اصولي و تلاش و همت کليه کارکنان و عليرغم تحريم‌هاي ظالمانه استکبار، موفقيت‌‌ها و دستاوردهاي بزرگي را در حوزه آب‌رساني، جمع‌آوري و تصفيه فاضلاب بدست آورد.

🔹 افتتاح و بهره‌برداري از تصفيه‌خانه‌هاي فاضلاب فارسان، گندمان، بلداجي و لردگان بخشي از خدمات اين شرکت در اين سال بوده است.

✔ اميدواريم با تلاش و همت کليه همکاران عزيزم در سراسر استان، طي سال آينده نيز با تلاش بيشتر به قله‌هاي رفيع موفقيت دست يابيم و در سال جديد با توان و عزمي راسخ‌تر در اين مسير گام بر مي‌داريم. در راستاي خدمت‌رساني به مردم، توکل، اخلاص، هوشياري، دقت و بصيرت در کليه وجوه حرفه‌اي، حفظ ارزش‌هاي اصيل و شُکر بر تمامي نعمات اعطايي به ما شرط توفيق و خلق پيروزمندانه همت‌هاي بزرگ است که پرسنل خدوم شرکت آب و فاضلاب استان، به نيکي شايستگي آن را در عمل به اثبات رسانده‌اند.

❗ اينجانب ضمن عرض تبريک اين عيد سعيد باستاني به تمامي همکاران، نمايندگان و  خانواده بزرگ صنعت آب و فاضلاب، براي همگان سلامتي و بهروزي در سال جديد آرزومندم.
 
 * قدرت الله بيگلري*
 مديرعامل و رئيس هيئت مديره شرکت آب و فاضلاب استان

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت