• جمعه 31 فروردین 1403
تولد حضرت علي(ع) و روز پدر

متن پيام وزير نيرو به مناسبت تولد حضرت علي(ع) و روز پدر

کد خبر: 10304 تاریخ انتشار: 1398/12/25 13:41:49
نمایش: 5855
اخبار
تبدیل HTML به PDF
پيام وزير محترم نيرو به مناسبت ميلاد حضرت علي(ع) و روز پدر 

✔ همکاران گرامي

🔹 سيزدهمين روز از ماه رجب، افزون بر شادماني ميلاد اسوه خردورزي، عدالت و شجاعت، ياور هميشگي پيامبر گرامي اسلام(ص)، امام علي(ع)،  با احترام به ارجمندي مقام پدران و سپاس از مهر گسترده ايشان معطر شده است.
روز ميلاد مردي که با زهد و تقوا، ژرف‌انديشي و ساده‌زيستي و رشادت‌ بي‌نظير خود در عرصه‌هاي عبوديت و انسانيت، تاريخ بشريت را متحول و مزين به سيره خويش ساخته است.

🔹 مردي که در اوج صلابت، مهربان‌ترين ياور مظلومان عصر خويش بود و چونان پدري دلسوز  ياريشان مي‌کرد و از اين روست که فرخنده زاد‌روز امام اول شيعيان اميرمومنان علي(ع)، شايسته‌ترين روز براي بزرگداشت مقام پدر و پاسداشت زحمات آنان است.

🔹 اينجانب از صميم قلب قدردان زحمات پدراني هستم که در شرايط ويژه‌اي که به لحاظ شيوع بيماري در آن قرار گرفته‌ايم، در کنار حمايت و مراقبت از خانواده و فرزندان خود، با تعهد و اخلاص، خدمت به مردم در صنعت آب و برق را در جاي جاي ميهن عزيزمان فراموش نکرده و اجازه نداده‌اند لحظه‌اي از اميد و آسايش مردم عزيزمان فروکاسته شود.

🔹 فرخنده سالروز ميلاد باسعادت مولود کعبه، مولاي متقيان حضرت امام علي عليه‌السلام را خدمت يکايک همکارانم در مجموعه وزارت نيرو و صنعت آب و برق، تبريک و تهنيت گفته و برايتان روزگاري سرشار از سلامتي و سعادت آرزومندم. 

رضا اردکانيان
وزير نيرو

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت