• جمعه 10 فروردین 1403

مراسم سوگندنامه نیروهای جدید (استخدام شده) در شرکت آب وفاضلاب چهارمحال وبختیاری برگزار شد

کد خبر: 10248 تاریخ انتشار: 1397/03/08 20:38:12
نمایش: 1872
اخبار
طی مراسمی با حضور مدیرعامل ومعاونین شرکت آب وفاضلاب چهارمحال وبختیاری تعداد 15 نفر از نیروهای جدید در مقطع کارشناسی که اخیراً از طریق آزمون جذب شرکت آب وفاضلاب استان شده‌اند معرفی و با شرح وظایف خود آشنا شدند.
تبدیل HTML به PDF

طی مراسمی با حضور مدیرعامل ومعاونین شرکت آب وفاضلاب چهارمحال وبختیاری تعداد ۱۵ نفر از نیروهای جدید در مقطع کارشناسی که اخیراً از طریق آزمون جذب شرکت آب وفاضلاب استان شده‌اند معرفی و با شرح وظایف خود آشنا شدند.
در این مراسم قدرت‌الله بیگلری مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب چهارمحال وبختیاری در سخنانی با خیر مقدم به افراد جدید به معرفی شرکت آب وفاضلاب استان وخدمات شرکت پرداخت وگفت بدانید که در شرکتی جذب شده‌اید که از نظر خدمات‌رسانی به مردم از حساسیت بالایی برخوردار است ونوع خدمات دهی ما در رصد اقشار مختلف قرار دارد ولذا باید همه آمادگی‌های لازم را در به وجود آورید. وی داشتن ویژگی‌های ایمان به خدا وخداترسی،تقوای الهی، تخصص، همراه با تعهد، وقت‌شناسی ونظم در امور و توجه واحترام وخوشرویی با ارباب رجوع را از مهمترین توقعات خود از نیروی جدید ذکر کرد و افزود خدمات‌رسانی مطلوب به مردم در حوزه آب وفاضلاب نیاز به این ویژگی‌ها دارد که در شما قطعاً وجود دارد چرا که شما گزینش شده‌اید. وی برای نیروهای جدید آرزوی موفقیت کرد ودر ادامه معاونین شرکت آب وفاضلاب استان به طور جداگانه هرکدام مطالب و رهنمودهایی را ارائه کردند. در این مراسم یکی از نیروهای جدید به نمایندگی از سایرین خدمت در شرکت آب وفاضلاب استان و آبرسانی به مردم را افتخار بزرگی نامید که نصیب آنان شده است وگفت امیدوارم به مدد الهی توفیقات لازم را به دست آوریم. در ادامه مراسم سوگندنامه اجرا شد. در این سوگندنامه آمده است: اکنون که به عنوان کارمند صنعت آب و فاضلاب در نظام جمهوری اسلامی ایران افتخار خدمتگذاری به مردم عزیز ایران به خداوند متعال سوگند یاد می‌کنم که تمام تلاش خود را برای انجام قرآن مجید برای من فراهم شده است، در برابر وظایف شغلی و مسئولیت‌های قانونی به کار گیرم و به حفظ حقوق مردم، پیشرفت نظام اداری و اعتلای کشور اهتمام نموده و در این راه وجدان کار داشته باشم و همواره عدالت، صداقت، امانتداری، رازداری و خدمت به مردم را سرلوحه گفتار و کردار خود قرار داده و ارزش‌های دینی، انسانی و اجتماعی و قوانین، مقررات و ضوابط را در انجام فعالیت‌های سازمانی و اداری رعایت نمایم و در همه حال به احکام الهی، قانون اساسی، مقررات حاکم و منشور اخلاقی دستگاه متبوع خود پایبند باشم و تلاش خود را در جهت جلب رضای خداوند متعال و اجرای احکام و مقررات اسلامی به منظور رسیدن به روابط و مناسبات عادلانه انسانی در جامعه و تحقق جامعه اسلامی و ترویج دین و اخلاق، رفع تبعیضات ناروا و ایجاد محیطی عادلانه در زمینه‌های مادی و معنوی، مهرورزی به بندگان خدا و اعتلای سطح علمی به کار گیرم و با تقویت روحیه خلاقیت و ابتکار در تمام زمینه‌های علمی، فنی و فرهنگی، همواره سلامت، شادابی و نشاط را در محیط کار ترویج نمایم.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت