• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

تجلیل از کارگران شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری

کد خبر: 10235 تاریخ انتشار: 1397/03/08 20:32:14
نمایش: 2090
اخبار
همزمان با ایام بعثت پیامبر گرامی اسلام (ص) و هفته کارگر مراسم جشنی در نمازخانه ستاد مرکزی شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد.
تبدیل HTML به PDF

همزمان با ایام بعثت پیامبر گرامی اسلام (ص) و هفته کارگر مراسم جشنی در نمازخانه ستاد مرکزی شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد. در این مراسم که مدیرعامل، معاونین، مدیران و پرسنل شرکت حضور داشتند، حجت‌الاسلام جلالی امام جمعه هفشجان در سخنانی با تبریک عید بزرگ مبعث این رویداد بزرگ الهی را برای تکامل انسان‌ها از تاریکی و ظلمات به سوی نور توصیف کرد و گفت بعثت پیامبر گرامی اسلام برای هدایت و تعالی انسان‌ها بود. ایشان همچنین از کارگران به عنوان انسان‌های موثر در چرخش اقتصاد کشور و سازندگی و آبادانی یاد کرد و گفت شما در هر پست و مقامی که هستید، برای خدا کار کنید و با توکل به خدا گام بردارید قطعاً خدا هم به شما عنایت خواهد داشت. در این مراسم مهندس بیگلری مدیرعامل شرکت نیز با تبریک عید مبعث و هفته کارگر با بیان بخشهایی از فعالیت‌های انجام‌شده در سال گذشته، گفت علی‌رقم کمبود اعتبارات در سال گذشته گام‌های خوبی برداشته شد. طرح‌های متعدد آب و فاضلاب در شهرهای استان اجرا شد و این تلاش‌ها مرهون زحمات شما است که با خلوص نیت برای خدمت به شهروندان تلاش می‌کنید. در ادامه یکی از مداحان اهل بیت به مولودخوانی پرداخت.
در این مراسم از ۱۹ نفر از بانوان شاغل در شرکت تجلیل شد و لوح تقدیر آنان به همراه هدایایی توسط امام جمعه هفشجان و مدیرعامل شرکت به آنان اهدا شد. همچنین آقایان علی مهدیه، تقی صالحی‌زاده، سعید سیاحیان، محمد قنبری از ستاد مرکزی، علی شریف‌پور و ابراهیم زمانی از آبفا شهرکرد، سهراب دهقان از آبفا سامان، علمدار یاری از بروجن، علی حسنی از آبفا لردگان و غلامعلی اسماعیل‌زاده از سودجان به عنوان گارگران نمونه سال ۱۳۹۵ معرفی و لوح تقدیر و هدایایی از دست امام جمعه هفشجان و مهندس بیگلری مدیرعامل شرکت دریافت کردند. در ادامه این مراسم حاضران نماز جماعت ظهر و عصر را به امامت حجت‌الاسلام جلالی امام جمعه هفشجان به جای آوردند.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت