• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

برگزاری کارگاه آموزشی ویژه پیمانکاران شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری

کد خبر: 10214 تاریخ انتشار: 1397/03/08 20:21:37
نمایش: 1630
اخبار
در راستای آشناسازی پیمانکاران پروژه‌های اجرایی با مسائل ایمنی حفاظتی کارگاه یک روزه آموزشی با حضور کلیه پیمانکاران و عوامل اجرایی در شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری برگزار شد
تبدیل HTML به PDF
به همت دفتر حفاظت و ایمنی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری و در راستای آشناسازی پیمانکاران پروژه‌های اجرایی با مسائل ایمنی حفاظتی کارگاه یک روزه آموزشی با حضور کلیه پیمانکاران و عوامل اجرایی در شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری برگزار شد. در این نشست ابتدا خانم مهندس حافظی کارشناس دفتر ایمنی و حفاظت شرکت درسخنانی اهداف برگزاری این کارگاه را برشمرد و گفت امنیت حفظ و ارتقاء سطح سلامت نیروهای کارگری با رعایت ایمنی و پیاده‌سازی الزامات قانونی قبل از شروع هر پروژه از دلایل برگزاری این کارگاه است که پیمانکاران ملزم به رعایت آن هستند. در این نشست بیاتی کارشناس وزارت علوم و تحقیقات نیز در سخنانی با تشکر از برگزارکنندگان این همایش با تاکید بر لزوم پیاده‌سازی استانداردهای ایمنی در پروژه‌های آب و فاضلاب استان برگزاری دوره‌های آموزشی ایمنی و اخذ گواهی مربوطه جهت کلیه پیمانکاران و نیروهای تحت پوشش را الزامی دانست و به بیان مسئولیت‌های قانونی کارفرما و پیمانکاران پرداخت. در این نشست مهندس بیگلری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان نیز در سخنانی به تداوم برگزاری این کارگاه‌های آموزشی تاکید کرد و گفت اگر پیمانکاران اجرایی طرح‌های آب و فاضلاب موارد قانونی مربوط و رعایت مسایل ایمنی را مورد توجه قرار دهند، از بسیاری از حوادث و خسارات جانی و مالی هنگام کار پیشگیری می‌شود.
مهندس اسکندری معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب استان سخنران بعدی بود که ضمن اشاره به برخی حوادث به وجود آمده در زمان اجرای طرح‌ها در سخنانش پیمانکاران را به ایمن‌سازی کارگاه‌های اجرایی پروژه‌ها و رعایت مسایل ایمنی در حین کار سفارش کرد. در ادامه این نشست پیمانکاران نقطه نظرات خود را مطرح کردند و به سوالات مختلف آنان توسط مدیرعامل شرکت و سایر دست اندرکاران پاسخ داده شد.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت