- دریافت دستور کار از مقام مافوق
- تهیه برنامه زمانبندی فهرستبندی اموال و داراییها
- نظارت و کنترل عملیات مربوط به جمعآوری فهرست اموال و داراییها در چارچوب آییننامه و دستورالعملهای مربوطه
- همکاری در راهاندازی سیستم نرمافزاری مناسب جهت به روز نگه داشتن اطلاعات داراییها و اموال
- هماهنگی با واحدهای مختلف در جهت حفظ و نگهداری اموال و ارائه گزارشات لازم به مسئولین
- نظارت بر تهیه بودجه سالیانه مورد نیاز جهت تهیه اموال از واحدهای مختلف
- کنترل سالیانه اموال و داراییها و تنظیم گزارشات مورد نیاز
- نظارت بر نصب پلاک کالا
- کنترل لیست اموال تحویلی کارکنان
- انجام سایر وظایف محوله