• شنبه 6 مرداد 1403
کلاس معارف

تشريح وضعيت آبرساني

تشریح وضعیت آبرسانی چهارمحال و بختیاری

کد خبر: 90646 تاریخ انتشار: 1403/02/20 00:33:12
نمایش: 293
اخبار
رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري وضعيت آبرساني در چهارمحال و بختياري را تشريح کرد
تبدیل HTML به PDF
رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري وضعيت آبرساني در چهارمحال و بختياري را تشريح کرد
محمد کريمي در حضور مديران کل دستگاه‌هاي اجرايي استان چهارمحال و بختياري و در کلاس معارف تلاشهاي صورت گرفته در حوزه آب و فاضلاب را به براي حاضران بيان کرد
يادآوري مي گردد در ابتداي کلاس معارف مديران کل دستگاههاي اجرايي استان چهارمحال و بختياري" که به ميزباني شرکت آب و فاضلاب در دفتر نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد برگزار شد، حجت الاسلام فاطمي، امام جمعه موقت شهرکرد، به ايراد سخن و ارائه رهنمودهاي اخلاقي و معنوي پرداختند.
در  اين مراسم، مهندس کريمي، مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان، گزارشي از اقدامات انجام شده در سال گذشته و برنامه هاي آينده اين شرکت همچنين جهاد آبرساني در سطح استان ارائه نمودند.
حجت الاسلام فاطمي در سخنراني خود با تاکيد بر اهميت اخلاق و معنويت در زندگي فردي و اجتماعي، به مديران حاضر توصيه کردند که در انجام وظايف خود، تقواي الهي را پيشه خود کرده و همواره در خدمت مردم باشند.
مهندس کريمي نيز در گزارش خود از اقدامات انجام شده در سال گذشته، به مواردي همچون آبرساني به روستاها، اجراي طرح هاي فاضلاب شهري و روستايي، نوسازي و بازسازي شبکه هاي توزيع آب و فاضلاب، و ارتقاي کيفيـت آب شرب اشاره کرد.
وي همچنين از برنامه هاي آينده شرکت آب و فاضلاب استان براي توسعه خدمات و آبرساني پايدار در سراسر استان، از جمله جهاد آبرساني به مناطق محروم و کم برخوردار، خبر داد.
قابل ذکر است توضيحات کامل، صادقانه و شفاف مهندس کريمي با استقبال گرم مديران کل دستگاههاي اجرايي استان چهارمحال و بختياري روبرو شد و حاضران پس از شنيدن مطالب ارائه شده با ذکر صلوات از خدمتگزاران عرصه آبرساني تشکر کردند
شايان ذکر است: کلاس معارف مديران ارشد استان چهارمحال ‌و ‌بختياري هر هفته روزهاي چهارشنبه صبح با حضور نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد برگزار مي شود.

روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري نيز با استفاده از فرصت پيش آمده و با فضاسازي طرح ها و جملات مديريت مصرف همگان را به صرفه جويي در مصرف آب توصيه نمود

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت