• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
ديدار

سپاه

دیدار مدیرعامل آبفا با فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم

کد خبر: 90642 تاریخ انتشار: 1403/02/06 00:04:19
نمایش: 92
اخبار
به مناسبت سالروز تاسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، مهندس محمد کريمي، مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري، با سردار سرتيپ دوم پاسدار علي محمد اکبري، فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم(ع) اين استان، ديدار و گفتگو کرد
تبدیل HTML به PDF

به مناسبت سالروز تاسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، مهندس محمد کريمي، مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري، با سردار سرتيپ دوم پاسدار علي محمد اکبري، فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم(ع) اين استان، ديدار و گفتگو کرد.
در اين ديدار که با حضور سردار مجيدرضا حسن زاده، جانشين قرارگاه منطقه اي ثامن الائمه(ع) نيروي زميني سپاه همراه بود، طرفين ضمن تبريک سالروز تاسيس سپاه، به بررسي پروژه هاي محروميت زدايي آبفا استان و جهاد آبرساني به روستاهاي استان پرداختند.
مهندس کريمي در اين ديدار با اشاره به اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان در راستاي جهاد آبرساني به روستاها، اظهار داشت: با تلاش شبانه روزي مجموعه آبفا، تاکنون به بيش از 500 روستاي استان آبرساني شده است و اين روند تا آبرساني به تمامي روستاهاي واجد شرايط ادامه خواهد داشت.
وي همچنين از همکاري سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در اجراي پروژه هاي محروميت زدايي آبفا در استان قدرداني کرد و گفت: سپاه همواره در کنار مردم و در جهت رفع مشکلات آنها بوده است و اين همکاري در حوزه آب و فاضلاب نيز به خوبي مشهود است.
سردار اکبري، فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم(ع) نيز در اين ديدار با تاکيد بر اهميت خدمت رساني به مردم، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي همواره در کنار دولت و مردم بوده و براي رفع مشکلات مردم تلاش خواهد کرد.
وي با اشاره به اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان در جهاد آبرساني به روستاها، اين اقدامات را ارزشمند و خداپسندانه دانست و گفت: سپاه آمادگي دارد تا در اين زمينه با شرکت آبفا همکاري هاي لازم را انجام دهد.
در پايان اين ديدار، طرفين بر ادامه همکاري و تعامل در راستاي رفع مشکلات آب شرب روستاييان استان تاکيد کردند.
پس از اين ديدار مهندس کريمي به همراه سردار اکبري، سردار حسن زاده و کارشناسان از پروژه هاي جهاد آبرساني در سطح استان بازديد ميداني کردند؛

روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت